neděle 10. května 2015

Koláž mých oblíbených monsterek

Ahojky! Tak jsem si řekla, že sem dneska dám něco jiného než fotky...ikdyž jsem dneska byla fotit. Vyrobila jsem si něco jako koláž mých oblíbených MH charakterů. Mezi mé nejoblíbenější monsterky patří Spectra, Toralei, Jinafire, Nefera a Honey. Spectru jsem si oblíbila díky jejímu duchařskému stylu a nenápadnosti, získávání drbů a ...prostě tomu že je duch. Toralei, protože je zákeřná, zlá a má skvělý, kočkodlačí a celkem ostnitý styl. Jinafire díky její vyrovnanosti a dokonalosti jejích outfitů, taky díky barvě jejích vlasů a celkovému dojmu. Neferu asi jen kvůli jejímu vzhledu, povahu má hroznou, ale celkem komickou :).A Honey jsem si oblíbila...ani nevím proč, ve filmu je nic moc, ale jako panenka je dokonale úžasná! A v deníčku je taková, sympatická a sebevědomá :)!




1 komentář:

  1. Zase krásná koláž! A ten nápis je nádherný! Honey je moje straaašně oblíbená monsterka. Já nevím proč, ale prostě jsem si ji totáln zamilovala! :D Jina je taky úžasná...jako panenka (hlavně ta moje a taky Gloom Bloom Party je naprosto překrásná!). Miluju její styl a taky jako ty, to jak je vyrovnaná a ,,moudrá"... :D :) Jinak já jsem fotils ve čtvrtek a v sobotu, nebo-li včera. :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!