úterý 12. května 2015

Hravé protiklady černá a bílá se procházejí nejen lesem!

Ahooj! Tak jsem nedávno šla fotit Catty a Catherine, hlavně do lesa, ale taky pod jabloň, na provazovou, prkennou houpačku :D. Moc mě to bavilo, ani fotka nedokáže zachytit, jak bylo v lese krásně! Jak se vám líbí fotečky? 





                              Catty se točí a houpe na provazové houpačce, mňau!

                                      Přidává se i Catherine, která balancuje nad....kamínky?
                                           Ach, jak je krásně...
                                          Catherine si utírá obličej do vysoké lední trávy...
                                   Vyrábí si travinatou masku aby se schovala před Catty...
             Odsud je ale báječný výhled, takhle tu Catherine, v trávě snadno najdu, mňáááu!
                            Asi je támhle dole, v té nejvyšší trávě, na konci paloučku, ano to je ona!
                                  Fuj, to smrdí! Kapradiny nejsou k jídlu! Bleee!
                                          Hm, kořen, co s ním?
                                         Ahoj Catty! Jsem výš než ty! Mňaúúú!
                                 Tak čau, Catty, já už musím jít, mám rozmalovaný obraz!

1 komentář:

  1. To je super a legrační! :D Krásné fotky, co ještě dodat? :D Je dobrý, že je to tak trochu ,,příběh" nebo fotopříběh, je to takové hravé. :D ;)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!