pondělí 25. května 2015

Potenciální dilema rozhodnuto!

Když jsem si tak počítala peníze a uvažovala o koupi nějaké monsterky, nebo spíš plánovala dopředu, v myšlenkách jsem narazila na Jane Booolitle (a další). A teď dilema (rozhodování), nemohla jsem se rozhodnout zda si (někdy) pořídím Jane Basic, nebo z edice Gloom and bloom (party). A nakonec jsem si vybrala.......Jane........Gloom Bloom party! A to hned z několika důvodů: Má krásný účes, basička ho má nepraktický a vypouklý, moc se mi líbí její šaty, boty, doplňky...prostě všechno, a hodila by se mi k Jinafire Gloom and Bloom, kterou bych si pořídila za vízo. Bohužel nemá kabelku, mazlíka a hůl. No, bez nich se obejdu :). Měly jste někdy taky podobné dilema? Vlastníte nějakou Jane Boolitle? Kterou byste si vybraly vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!