sobota 16. května 2015

Nové vybavéní domu pro monsterky?

Nazdáárek! Když jsem před pár dny usínala, napadlo mě, že bych měla pro každou MH místo stolu vyrobit postel s nočním stolečkem...ale byla by škoda zničit křesla, a tak by mohly být dva tipy pokojů: křeslo + stůl, nebo postel + noční stolek, nebo spíč mini stůl k posteli...Svůj nápad už jsem začala trochu realizovat. Udělala jsem Nefeře a Cleo úplně nové postele! Nefeřě s blankytně modrými nebesy, tmavě modrým prostěradlem a zlatožlutým, brokátovým povlečením. Cleina postel je menší a bez nebes, jinak podobná, menší je proto, že je mladší než Nefera. A obě postele jsou korunovány diamanty....královské, ne? Jak se vám líbí můj nápad?, postel pro Cleo a pro Neferu?
                                                             Nefeřina postel


                                                                Cleina postel
                                                             Clein noční stolek

                                                                    obě postele

3 komentáře:

  1. To je monstrózní nápad, vypadá to úžasně! Ta postel pro Neferu je úplně nádherná a pro Cleo je taky naprosto úžasná! (Juj, dost často u tebe v komentářích používám vykřičníky. :D) Týýjo, ty máš velkou slovní zásobu...já ani nevím, co je to brokát. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to žluté na posteli, pokud to teda není nějaká jiná látka :P :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné postele jsou skvělé :-) Oběma se určitě moc líbí :-D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!