neděle 3. května 2015

Takové mini pozastávko a novinky v Dráčiku

Čauky! Jen jsem vám chtěla říct, že většinou nedávám na blog příspěvky v pondělí, a to proto, že mám kroužky a domů přijdu až v 7 :/...Taky asi občas vynechám v neděli, protože to doháním úkoly nebo učení. Je to spíš takové info, v pondělí prostě občas články nebudou...

Ale teď něco veselejšího! Nedávno jsem byla s mamkou v Dráčiku, jen tak se podívat, co tam mají...A už tam prodávají i monsterky Haunted, myslím, že asi za 799,-. Taky tam prodávají edici Freaky field trip, nevim přesně za kolik, ale mají tam Gigi a Clawdeen. A dokonce i monsterky Gloom and Bloom (party)! Ty stojí myslím taky něco kolem 800,-...Zatím jsem tam z těchto edicí viděla Vandalu- ta se mi samozrějmě líbila, Kiomi- není tak hrozná, ale moc se mi nelíbí, přijde mi smixovaná..., taky River- ta je pěkná, až na ofinu a moc krátké šaty, Clawdeen a Gigi byly divné... A konečně Jinafire!!! Tu si moc přeju, naživo je moc krásná! Tak to je asi k informacím a prodejním novinkám vše :). Jo a myslím, že jsem tam zahlédla i nepovedenou novou Basičku Frankie...




2 komentáře:

  1. Hmm, ta Vandala má trochu divný výraz (fajn, nemá, ale mně se to tak zdá, protože moje má úplně jiný obličej :D). Haunted a Monster Exchange Program jsou na internetu levnější. (P.S.: legenio.cz) A Freaky Field Trip jsou taky na legeniu levné...hodně levné.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, já viděla zas levnou Jinafire...

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!