sobota 9. května 2015

Můj názor na edici Sweet screams aneb její hodnocení

Čau! Tak tu  mám po dlouhé době nějaké to hodnocení edice. Tentokrát jsem si vybrala propracovanou extravagantní edici Sweet screams. Edici můžeme rozdělit na dvě vlny. První vlna- Frankie Stein, s kabelkou a sladkým, bonbónovým mazlíčkem, Draculaura, se stejnými doplňky, jen v jejím stylu. Druhá vlna- Abbey Bominable, taktéž s mazlíčkem a kabelkou, Ghoulia Yelps- také s těmito doplňky. Celá edice tedy obsahuje 4 panenky MH. Každá monsterka z této edice je svým způsobem přeslazená, ale šíleně detailovitá a propracovaná. Můj názor na edici celkově- Tato edice se mi ze začátku vůbec nelíbila, hnusila se mi. Ale postupem času se mi vážně zalíbila. A to hlavně díky vražedně skvělým, dokonalým detailům, jako třeba Draculauřiny oči- jsou v nich srdíčka! Nebo Frankienina pruhovaná rtěnka...Taky se mi moc líbí ty ,,roztékající se", přeslazené boty. Jsou tak propracované, že...nemám slov. Jen se mi nelíbí předělaní mazlíčci, fuuj- Watzit je lízátkový pes!!! A Draculauřin netopýrek je okřídlený bonbón, áááá! Bohužel tyto panenky mám už z jiných edicí a proto moc neuvažuji o jejich koupi. Mít dvě Frankie...hm, divná představa... Tak, a tady, jako ilustrace ke článku je koláž edice sweet sceams.




Ale teď názor na jednotlivé panenky!

                                                                     Frankie Stein

                                                               8,5/10
Tato Frankie se mi líbí, sice ne tolik jako moje basička, ale je hrúžasně detailovitá a má své kouzlo. Nejvíce se mi na ní zamlouvají boty a rtěnka. Nejméně pak divný mazlíček, brr. Kromě prazvláštního Watzita a menších nedostatků asi nemám, co bych jí vytkla.

                                                             Draculaura
8/10
Draculaura z této edice se mi celkem líbí, vytkla bych jí akorát ty vlasy, ty jsou fakt divné a ten roztodivný límec...Jinak se mi na ní hoodně líbí boty a sukně, spodek šatů. 

Abbey

9/10
Řekla bych, že je asi nejhezčí z této edice. Moc se mi líbí její kabelka, ty rozteklé zmrzliny na hlavě, sukně, rukavice a boty. Naopak mi na ní vadí ty podkolenky a vršek šatů. Mazlíček...ujde.


Ghoulia 
                                                                      4/10
Ehm...fuj. Ta je ale hnusná...ta kabelka, ten mazlík, ty šaty...no fuj. Jediné co se mi na ní líbí jsou boty a rukavice, no, možná i účes. Ale tu si fakt nikdy nekoupím.


3 komentáře:

  1. Super článek. Já tuto edici fakt pořád nemusím. Frankie je rozhodně nejhezčí, ta se mi líbí. Abbey je jak socha svobody, ale není tak špatná. :D Cha cha, dobrý komentáře k těm mazlíkům, ti jsou hrozní. :ú (tvůj vymyšlený blijící smajlík xD) Naopak mně se ta Ghoulia i trochu líbí na tom prvním obrázku, no, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že se mi fakt líbí. Jinak ta koláž je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, Zuzu :D! Tahle edice je podle mě prostě originální a detailovitá, samozřejmě, že bych si je nepořídila, ale musela jsem tu propracovanost ocenit :).

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!