úterý 5. května 2015

Nejen zlé zákeřné kočkodlačky, ale také hravá koťátka aneb Meowlody a Purrsephone se na jaře poprvé fotí

Ahojky! Tak, dneska tu pro vás mám fotky mojich milovanách kočkodlaček- Meowlody a Purrsephone z edice Zombie dance/shake. Čičinky jsem fotila u našich nakvetlých keříků, šlehačkově bílé barvy, ale i u stromečků s pestrobarevnými lístky. Dále také u "růžového květinového koberce", což je taková...no, kobercová růžová kytka, nebo taky na stromě. :D...Bohužel se mi během focení rozdělil Meowlodyin pruhovaný pruh ve vlasech :(...achjo. 
 Nakonec jsem k tomu zjistila, že musím fotky dát na blog na 2 části :/, mám jich moc.Noo, fotky posuďte samy :)

PS: Já vím, že v poslední době tu mám moc fotek a málo jiných věcí, ale venku je taak krásně...Kdo by odolal?

A tady je 1. část fotek! 










1 komentář:

  1. Jůů, krásné fotky! hlavně ta 5. (ta je úžasná), 7. a poslední! Jo jo, přesně! Já taky hodně fotím. Jéé, to je náhoda! Já jsem dneska zrovna fotila Meowlody nejen u rozkvetlých jabloní. :D Tentokrát jsem ji fotila bez Purrsephone.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!