neděle 8. března 2015

Mosterky venku

Tak, dneska je poslední prázdninový den (bééé) a já jsem si ho chťela opravdu užít- byla jsem několikrát venku. Před obědem jsem stihla fotit v lese i jinde kolem domu. Byla jsem se s taťkou projít po lese (bohužel bez foťáku) a spoustu dalších zábavných věcí...Tak a tady jsou fotky! Co si o nich myslíte? Líbí se vám, aspoň trošku?
                                                                           Toralei pózuje u jabloně
           
                                               ....na koničce (okrasný keřík)
                                                          Toralei se vyhřívá na kameni zarostlém v popínavé rostlince
                                                         Clawdeen se prochází po jarním lese

                                                            Frankie se šla také podívat do lesa
                                                           Catherine se vyhřívá na sluníčku v mechu

4 komentáře:

  1. Úžasné fotky!! Frankie to v oblečcích sekne! Clawdeen je v tom lese prostě boží! Já jsem dneska dopoledne dokreslila Cupid Thronecoming, odpoledne jsme byli na oslavě svátku..

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky nejvíc se mi líbý ta druhá(toraley) a čtvrtá (Clawdeen)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky nejvíc se mi líbý ta druhá(toraley) a čtvrtá (Clawdeen)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný :D ty fotky s Clawdeen jsou super :D hlavně ta první, ta je boží :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!