čtvrtek 5. března 2015

Hodnocení edice Gloom Bloom party

Čauky, toto je moje první hodnocení jakékoliv edice na blogu. Vybrala jsem si edici Gloom Bloom party, protože je to jedna z posledních povedených edicí. Hodnotím všechny monsterky z této edice, včetně Amanity. Jaký je váš názor na tuto edici? Vlastníte některou monsterku z této edice, nebo byste si ji přály?


                                                     Amanita Nightshade
             8/10- je hezká, originální ale ty šaty jsou trošku babičkovské..teda na některých fotkách, boty nejsou nic moc ale má hezké doplňky

                                                              Cleo de Nile
9/10- také se mi moc líbí, ta modrá jí moc sluší, zaujaly mě na jejím outfitu světle modré lekníny (nebo co to je), boty se mi moooc líbí! Jen obličej by mohl být hezčí...
                                                        Jinafire Long
     10/10- je prostě přenádherná, tento obleček skvěle vystihuje její nezaměnitelný styl, líbí se mi na ní úúúplně všechno- boty, kabelka ŠATY,doplňky, účes...

                                                                  Jane Boolitle
 9/10-  Jane je krásná, ta péřová sukně se mi na ní moc líbí, a je roztomilá! Má taky krásné boty...

Venus McFlytrap
7/10- není moc hezká, oproti ostatním z této edice, ale není špatná, má hlavu vyholenou ale zezadu, což je divný...
Catherine Demew
9/10- má krásné boty a líčení, šaty a doplňky...jedině co mi na ní vadí je moc modré...

7 komentářů:

  1. Super článek! :) Ve většině souhlasím. S Jinafire souhlasím snad ve všem, a ještě má úžasné boty! ♥ Cleo je nádherná, modrá je na ní krásná změna. Mně se teda líbí všechny. :D Třeba u Venus se mi líbí ty boty s mucholapkama. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No mě ty boty....noo moc jednoduché a nevim velké?

    ale dík za komentář!

    OdpovědětVymazat
  3. já bych to asi ohodnotila takhle:
    Amanita 9/10 moc se mi líbý
    Cleo 8/10 je hezká ale není to její styl nevím
    Jenafire 10/10 souhlasím je úžasná
    Jane 9/10 povedla se možná že je i hezčí než v Basic
    Venus 7-8/10 nic moc oproti ostatním ale jinak hezká zvláště boty
    Cathrine 10/10 nádherná hezčí než Scaris a hezčí než new scaremester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a chtěla bych asi Cathrine a Jenafire možná i Jane nebo Amanitu

      Vymazat
    2. jo a chtěla bych asi Cathrine a Jenafire možná i Jane nebo Amanitu

      Vymazat
  4. já bych to asi ohodnotila takhle:
    Amanita 9/10 moc se mi líbý
    Cleo 8/10 je hezká ale není to její styl nevím
    Jenafire 10/10 souhlasím je úžasná
    Jane 9/10 povedla se možná že je i hezčí než v Basic
    Venus 7-8/10 nic moc oproti ostatním ale jinak hezká zvláště boty
    Cathrine 10/10 nádherná hezčí než Scaris a hezčí než new scaremester

    OdpovědětVymazat
  5. U některých mám stejný názor :) třeba jako u Jenafire a Jane.
    Já na ně mám tenhle názor:
    Amanita 7/10 (je hezká, ale znám i lepší :) navíc "selfie".. nic moc :P ), Cleo 5/10 (vlasy a doplňky má super, ale šaty a obličej se mi moc nelíbí), Jenafire 10/10 (stejný názor jako ty :P ), Jane 10/10 (jednoduše řečeno: krása), Venus 5/10 (moc mě nezaujala), Cathrine 8/10 (je krásná, ale má na sobě podle mě až moc modré, na to, že je to Cathrine :) )

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!