úterý 17. března 2015

Moje kresba Raven Queen Thronecoming

Čau, konečně jsem dokreslila Raven Thronecoming- kreslila jsem ji hroozně dlouho. Je celkem složitá, řekla bych. Ale moc mě to bavilo! Jo a na MH Zuzčině blogu se mi líbil ten nápad s postupem- pardon, já ho sem prostě musela dát... Jaký je váš názor na tuto kresbu?















5 komentářů:

  1. ÚŽASNÁ kresba!!!! S tím obtáhnutím fixou se to úplně změnilo! U tebe ten postup vypadá prostě úchvatně!!!! :-OOO Strašně profesionálně! :-OOO

    OdpovědětVymazat
  2. TO JE DO-KO-NA-LÝ! :D Už jsem se k tomu vyjádřila ve škole :P řekla bych, že by to mohlo konkurovat tomu "Frech plintovi" nebo jak se to píše xD .

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE DO-KO-NA-LÝ! :D Už jsem se k tomu vyjádřila ve škole :P řekla bych, že by to mohlo konkurovat tomu "Frech plintovi" nebo jak se to píše xD .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!