sobota 21. března 2015

Cleo miluje jaro a focení

Moje hroozlywoodská hvězda Cleo mi chtěla jít zapózovat- prý aby všichni viděli jak je dokonalá a královsky krásná...To je celá ona :/. Byly jsme u potoka, v potoce, u jarních rostlinek a všude možně. Fotila jsem ji celkem dlouho, vžycky když jsme se chystaly jít domů nebo ukončit focení, Cleo uviděla nějaké fotogenické místo a neodešly jsme dokud jsem ji všude nenafotila! Podařilo se Cleo udělat na fotkách dojem? Líbí se Vám focené prostředí?










3 komentáře:

  1. Ooooch!! Proboha, nemám slov!!! :-O To jsou naprosto totálně překrásné fotky!!! :-OO Fakt by jsme se měly někdy pozvat a společně nafotit monsterky! :DD Vy se máte, u vás je straaašně úžasná příroda! :D Jinak dneska jsem fotila Rochelle s kytičkama u babičky. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli ji máš na blogu, tak se mrknu :D! A díky za pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný názor jako MH Zuzka :D jsou naprosto božííí!!! A jestli ještě někdy nenafotíš monsterky u toho krásného potůčku, tak tě asi praštím pánvičkou xD .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!