sobota 7. března 2015

Koláž mých starých fotek monsterek

Ahoooj, tak jsem si prohledávala flešku a napadlo mě vyrobit si takovou foto-koláž ze starých fotek monsterek, co jsem nafotila někdy...dávno. Jak si myslíte že jsem tehdy fotila? Hezky? Hnusně? Nijak?


6 komentářů:

  1. Hrůžasná foto-koláž! Ty fotky jsou nádherné, úžasné! Catty to v těch šatech monstrózně seklo! To je super nápad s tou foto-koláží!

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak nevadilo by, kdybych kdyžtak udělala taky nějakou MH foto-koláž?? Já vím, to bych se zas opičila... Ale mohla bych třeba udělat i koláž s různými fotkami jedné MH, např. Operetty.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása :) tyhle koláže klidně dělej častěji :P líbí se mi Catty ve vytvořeném oblečku (mooc ji sluší :P ) a Venus na stromě :) .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!