středa 4. března 2015

Monsterky v honosných šatech

Ahoj, omlouvám se, že jsem tu teď 3 dny nebyla, neměla jsem sem co dát...ale teď mám spoustu věcí! A 1. je tady! Vyrobila jsem si šaty pro ghúlmošky Rochelle, Robeccu a Venus, každá z nich má šaty ve stylu jiné země: Rochelle: Francie- Scaris, Robecca: Anglie- Londoom, Venus Japonsko- Fanghai. Vystihují šaty jedinečné styly jednotlivých zemí monster-světa (aspoň trošku)? Líbí se vám?                                                             
                                                                                    
  Venus v japonském stylu


                                                 Rochelle ve francouzském stylu


                                            Robecca v anglickém stylu (s pláštěm)
                                                                  společně

8 komentářů:

  1. Nádhera! Venusiny jsou nejlepší! Mně spíše připomínají Španělsko. Všem to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, vidíš, tak je to španělsko-japonsko :P...

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, vidíš, tak je to španělsko-japonsko :P...

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera a taky se mi nejvýc líbý ty Venusiny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera a taky se mi nejvýc líbý ty Venusiny. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, úžasný :D nejvíc se mi líbí Venusiny šaty :) když jsem to viděla poprvé, fakt jsem zírala :P .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!