sobota 20. srpna 2016

Předčasné vyhodnocení kontroly Affiliates :D!



Ahojky! Včera jsem se vrátila z třídenní návštěvy u tety na jižní Moravě. Mají obrovský bazén a obrovský dům :D. V bazénu jsme s bráchou byli třikrát, strašně dobře se v něm plave...Ale jaksi se nám tam (na návštěvě, ne v bazéně xD) porouchalo naše zaprděné auto, takže jsme sháněli náhradní svíčku (což je součástka). To mě ale vážně nebavilo  -_-. Navíc taťka a strýc vymysleli, že nám nějak půjčí auto, a to bylo poměrně složité a zase to byla NUDA. Jinak to tam bylo ale moc fajn. Byli jsme na hradě Buchlově a na zámku v ...v nějakém Ostrohu, myslím. Kdo si to má pamatovat! Taky jsme grilovali. To vepřové bylo moooc dobré. Ehm, jo, jasně, vyhodnocení :D...





Byla jsem mile překvapena, že se zapsali úplně všichni :D. Tím pádem nemá smysl to prodlužovat až do 26. 8. 2016. 

Zůstávají:

Farrah GodFairy
MH Zuzka
Ká Ča
Butterfly
Charlotte Flowernight
Kitty Black Rose
Clawdia a Honey
Karolí Kůrková

Nezůstávají:

Ten, kdo není Affs :D.
Takže to bude asi...
Miloš Zeman
Islámista001
Islámista002
Islámista003
...

Upozorňuji, že Karolí si může objednat oddělovač, za uhodnutí jedné z monsterek ;). No jo, já vím, bylo to už celkem dávno. Doufám, že jsi měla oddělovač, hledat se mi ten článek nechce...opět se projevuje moje lenost :P...

Brzo už sem snad dám fotopříběh a taky ty předprázdninové kresby, i mé nové obaly na mobil (proč dva, to sem pak samozřejmě napíšu ;D)

Pro dnešek vše, zas a znovu se s vámi loučí vaše...




Všechnu grafiku v tomto článku vytvořila Farrah Godfairy ;).


6 komentářů:

  1. Jé, jsem ráda, že jsem zůstala. Oddělovač prosím s Daculaurou, je jedno v jaké edici.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé! xD Ono to ladí (grafika) 😂😂😂 ^^ Je super, že som zostala. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda,že zůstávám :D Nečekaně :D Jo konečně to ladí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Clawdia a Honey20. srpna 2016 v 23:26

    Také jsme rádi že zůstáváme :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. xD Tak ten Zeman a islámisté mě dostali.:D
    BTW: Těším se na fotostory.:3

    OdpovědětVymazat
  6. Nooo, zase krásně vylaďuješ popisky! :D Tak to my jsme byli na chalupě a i přes těch pár nedostatků to bylo super! V podstatě jsme nikam nevyjeli, ALE párkrát jsme šli na obchůzky a takové procházky a je tam poblíž starý kravín, u kterého je, hmmm... skladiště balíků sena, a po tom jsme s bráchou lozili. .. Teda skákali. Já jsem ho k tomu tak trochu přiměla, hihi... xD

    Ha! Mno, víc než originální výčet odpadlíků! :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!