sobota 6. srpna 2016

Obryně Gooliope poznává okolí :D!

/by Farrah Godfairy/


Jo, anglický pozdrav :D. Sice je normálně nepoužívám, ale tyhle popisky jsou prostě super, takže dokud všech třicet nepoužiju...Přejdu na anglické pozdravy ;).

Dnešní článek budou (jak už vám asi došlo) fotky Gooliope. Jsou poměrně staré, ehm, z večera dne kdy jsem ji dostala. Takže to budeee... měsíc a půl, zhruba :D. Ale pryč od dat (nebo se to skloňuje "datumů"?), teď totiž přijde nejzajímavější věta článku...Fotila jsem ji VENKU. No jo, fakt nevím co sem mám psát :P.  Jo, na některých fotkách její vlasy možná působí pramínkovitě, ale to je tím, že má hodně hustých vlasů, a pak "vrchní vlasy" klouzají dolů po "spodních vlasech", jestli mě chápete :D.

Mimochodem mám rozkreslený portrét jedné herečky, takže v brzké době ho sem dám spolu s Raven DG. Tahle zkratka zní až moc jako slovo "degen", nezdá se vám ? Tak tuhle inteligentní větu můžu rovnou smazat :P.

P. S. Oddělovač pro Butterfly už je hotový, dám ho sem v příštím článku ;).

/by Skelita/
Pohoda, klídek a leháro...



 Tady vypadá Goooli trošku divně, to bude tím světlem :/...




 Auto nemusí vždy zkazit fotku...

 Tahle fotka je špatně zaostřená, pardon. Řekněme, že je to schválně :D.
 I sušák na prádlo může být fotogenický :D.


 Cirkusačku v sobě nezapřeš...

 Následující tři fotky jsou z odpoledne, toho dne ;).



Opět se s vámi loučí vaše...


/by Clawdia a Honey/

9 komentářů:

  1. Clawdia a Honey6. srpna 2016 v 13:38

    Povedené fotky , hlavně ta desátá jen škoda že tam je to auto :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí druhá. A na oddělovač a kresby se těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, nejvíc se mi líbí ta druhá!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm...Auto možná nemusí zkazit každou fotku,ale tuhle zkazilo.:D (Nic ve zlém, jen jsem se nakazila Kovyho smyslem pro tweety...Co naděláš?:D)
    Fotky jsou moc pěkné.Až na tu zmíněnou.:D
    Gooliope je dost fotogenická.#SurpriseForMe ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, to je diskriminace aut :D! Ne, že bych je měla nějak ráda...Hm, řekněme že to byla "umělecká fotka" - takové moderní umění, to může být pomalu rozmazaná fotka trávy ;P. Ale díky za názor Tobě i Clawdii a Honey ;).

      Vymazat
    2. Teď si tak říkám, že Gooliope tam vypadá trochu jako zasněná stopařka, které právě ujela příležitost na svezení...:D

      Vymazat
    3. Jo, no xD :D. Květiny a západ slunce...ten jetel jí pořád padal z ruky :P.

      Vymazat
  5. Nádhera! Nejvíc se mi líbí prvních pár fotek, ty, jak čichá ke kytce (jak mi později došlo.. páč mi to připomínalo spíš mikrofon :D) a ty poslední tři. U růží to Gooli moc sluší!

    To s tím skloňováním máš podle mě fuk. :D :P A jooo, ta zkratka DG ZNÍ jako degén, celkem.. :'D xD Ale Dragon Games je nádherná edice! Mám z ní tři kresby na A3! A žádnou everku, sakra. -_- :D Já chci Miruuuuu!!!! -_- :'( :D A Maddie! Ale ta se neprodává.. A Melody! Ta se taky nevyrábí... -_- xD

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Nejvíc se mi líbí prvních pár fotek, ty, jak čichá ke kytce (jak mi později došlo.. páč mi to připomínalo spíš mikrofon :D) a ty poslední tři. U růží to Gooli moc sluší!

    To s tím skloňováním máš podle mě fuk. :D :P A jooo, ta zkratka DG ZNÍ jako degén, celkem.. :'D xD Ale Dragon Games je nádherná edice! Mám z ní tři kresby na A3! A žádnou everku, sakra. -_- :D Já chci Miruuuuu!!!! -_- :'( :D A Maddie! Ale ta se neprodává.. A Melody! Ta se taky nevyrábí... -_- xD

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!