středa 24. srpna 2016

Design 007 :D!


Ahooj! Určitě jste si všimly, že mám nové záhlaví. Vyhrála jsem ho v tombole u Karolí Kůrkové a objednala jsem si s Catrine Scaris. Bohužel jsem ho ale musela trochu useknout, jinak by nebylo vidět menu, tím pádem nejde vidět takové to tradiční "by:". Mám to ale napsané v menu v sekci "o blogu", tak snad to moc nevadí ;)...Nový design ještě ale není kompletní, pozadí mám takové, které jsem už měla a taky si plánuju změnit menu (už teď to vypadá trochu jinak). Včera jsem si ho nastavovala poměrně narychlo :P. Zatím s vzhledem blogu moc spokojená nejsem, je to takové divné, když kus záhlaví chybí, mám tam jinak barevnou ikonku a celé je to takové...necelistvé. Zatím. 



Jaký je zatím váš názor na nový vzhled blogu? Líbil se vám víc předchozí design blogu, nebo současný?


 /by Farrah, tradičně :D/





10 komentářů:

  1. Jsem ráda, že se ti líbí. Jinak, jestli ho chceš mít celé i s by..., tam mi třeba napiš na mail, a já ti ho buď nastavím, nebo ti poradím, jak to nastavit. xD

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherné, vážně úžasné! Vypadá tak jemně, fialově (xD), harmonicky (tohle slovo poslední dobou používám nějak často..) a tvůj blog krásně ozvláštní a oživí. Jo, toho menu jsem si všimla, teď to celkově i se záhlavím máš všechno celistvé. Já myslím, že zatím dobrý. Hodně mi to připomíná můj blog. :P Jinak nevíš, jak se nastavuje to, aby kolem obrázků (zejména popisků a oddělovačů, to mi trošku vadí) nastavuje to, aby u nich nebyl obrys? Nooo.. aha, to bych si zřejmě musela nastavit tak, jak jsi to měla předtím ty.. ale to netuším, jak se nastavuje.. Ty vlastně kolem obrázků máš teď taky ten obrys.. No nic, já to nechám být.

    Jinak kdybys dala v Rozvržení Návrháře šablon a pak Upravit šířky, tak to přece jde roztáhnout. A pokud by to bylo moc velké, tak si to záhlaví můžeš otevřít v Malování a přímo tam ho zmenšit, a pak nastavit to zmenšené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovídám i Karolí i Zuzce:

      Já vím kde se to dá nastavit (šířka), zkoušela jsem jak by to vypadalo, ale menu by nešlo vidět, a v malování změnšit mě teda nenapadlo xD. Ale zkusit to můžu ;).

      A ještě Zuzí, teď mám opravdu stejnou "šablonu" jako máš na blogu ty. Jo, ty obrysy jsou na nic, ale mám aspoň celistvější menu :D.

      A Karolí, už máš hotový oddělovač, jen jsem zapomněla ho sem dát, promiň, pošlu Ti ho na mail ;).

      Vymazat
    2. Doporučuju, jestli tam nechcete ty rámečky, nastavit šablonu okno s výhledem, co mám já.

      Vymazat
    3. A Kájo, jak se dělá ta klikací ikonka v menu?

      Vymazat
    4. No. Dáš si gadget - obrázek a tam jsou asi tři řádky a jeden z nich je na odkaz. Poznáš to podle https:// nebo jak se to píše :D.

      Vymazat
  3. Clawdia a Honey24. srpna 2016 v 12:42

    Nám se záhlaví moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné záhlaví, moc se mi líbí a Karolí se moc povedlo :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Záhlavie sa mi páči, najmä tá Catrine v pozadí. Mne sa páčilo to menu čo si mala predtým, bolo také iné než majú všetci na blogspote. 😄😊

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!