pondělí 8. srpna 2016

Oddělovač pro Butterfly a menší info ;).





/by Farrah/


Ahooj! Včera jsem byla poprvé po dvou letech na kole, a poprvé v životě na výletě na kole :D. No jo, já vím, trošku pozdě...To kolo je mi malé, ale jezdit se na něm ještě dá. Moje helma je s beruškama, takže v kombinaci se mnou, shrbenou na stoletém narezlém kole to nevypadá úplně dobře :P :D. Ale stejně byl výlet super, z kopce jsme jeli fakt tryskem :D, teda mě přišlo, že tryskem...No jo, k tématu, jasněěě. Protože se mi nechtěl psát nějaký delší článek, nebo sem nahrávat fotky, tak vám dneska ukážu slibovaný oddělovač pro Butterfly s Cedar. Došlo mi, že asi není v png formě, takže Ti, kteří mají barevné pozadí článku/blogu, moje oddělovače asi (ASI) používat nebudou...Škoda :P. Ale myslím, že Butterfly by měla mít alespoň nějaké světlé...tak snad to nějak půjde ;). Při použití, prosím, jako vždy, uvést zdroj a snad se bude oddělovač líbit ;).

P. S. Jestli jste si toho ještě nevšimli, jsem grafický amatér, takže ceny dělám v malování s pomocí efektů z Wordu, takžeee, prostě nemůžu udělat png, pardoon.

Jo, jasně, to info. V brzké době čekejte fotopříběh s Isi, moje kresby, fotky mých nových monsterek, ale i starší fotky Meowy a Purrsey u potoka. Možná by to chtělo i nějakou bleskovku, že? Uvidíme, uvidíme :D. 
Krááásný oddělovač vytvořila Crystal ;).


A tady oddělovač pro Butterfly, je trochu velký, ale měl by jít zmenšit, snad.

11 komentářů:

  1. Nádherný oddělovač, díky. Jo, já mám světlejší pozadí, tak snad to půjde.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záhlaví si můžeš objednat u jakékoliv bloggerky dělající grafiku (můj favorit je Farrah Godfairy, od které právě aktuální záhlaví mám :D). S menu jsem si taky nejdřív nevěděla rady a ani teď není podle mých představ. Ale všechno se to dá nastavit (u blogspotu), když nahoře vpravo (po přihlášení) klikneš na "design" v něm vybereš v levém sloupci "rozvržení" a tam máš spoustu obdélníků a u každého je "přidat gadget" - na to klikneš (u obdélníku, kde chceš mít př. obrázek/ikonku blogu)a v "základních" si vybereš (př.)obrázek, podle toho co tam chceš mít...Jestli máš blog na blog.cz, tak Ti asi moc nepomůžu :P. Jo a písmo zatím neřeším, ani já nevím, kde se dá nastavit :D.

      Vymazat
    2. Díky :-) nějak se.mi to smazalo..fakt děkuju :)

      Vymazat
    3. PS : text je v pokročilé:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Oddeľovač sa ti podaril, je krásny. ^^ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý oddělovač :) A na fotky už se moc těšíme! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hahaa, s tím kolem máme dost společnýho! Moje je mi taky malé a když jsou na tvé helmě berušky předpokládám, že je asi červená. Moje taky. :P Ale myslím s tlapkami. .. Mám ji už dlooouho a je mi už celkem malá (i kokos roste xD) a na brusle ji tudíž odmítám nosit. :D A rebelsky jezdím bez helmy. :P Ale hlavně, že chrániče si nasadit musím! xD No, na palici jsem zatím z bruslí nespadla. XD A kolo už mi taky začíná být malý.. Ale je příjemný cítit vítr ve vlasech.. kdykoli.. téměř.. Ale mám radši brusle, ty jsou super! Jen z kopců celkem spolehlivě házím držky, takže mám radši rovný a hladký terén. :D Jen asfalt!

    Oddělovač je moc krásný! Jen bych je doporučovala dělat nižší (trochu zmenši to png celé postavy) a možná delší. .. I když to by ani nemusely být. Ale žádný strachy, já jsem taky amatér, tudíž ani png nedělám, protože v Malování ani Wordu to nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, já tam omylem dvakrát napsala, že mi už to kolo začíná být malý.. Nevadííí. xD

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!