středa 20. dubna 2016

Nominace od MH Zuzky aneb po týdnu zpátky :D!

Ahooj! Ne, není to přelud, opravdu jsem přidala nový článek :D. Samozřejmě s blogováním nekončím, jen se mi prostě nechtělo sem něco dávat :D. Dnešní článek bude nominace od MH Zuzky, kterou jsem (níže ↓) vyplnila. Ještě než přejdu k otázkám, chtěla bych se zeptat Kitty Black Rose,jaký typ ceny by chtěla. Tak co Kitty? Oddělovač/diplom/avatar/png wordovský ovál nebo něco jiného? Cenu sem dám přinejhorším o víkendu, nevím jak to teď budu mít s doděláváním. Nesnáším, když musím dodělávat :P! No, ale to odbíhám od tématu, přejděme k věci :D:



1. Tvůj životní vzor?

Hm, tak nad tím jsem nikdy nepřemýšlela, asi žádný nemám...


2. Oblíbená kniha?

Mám jich dost, třeba série Nejtemnější síly, Selekce, Šepotání, Divotání, Smečka...

3. Oblíbený film?

Asi Avengers a Piráti z Karibiku 1, 4...jo a nově i Zloba (určitě se najde ještě něco :D)

4. Čím chceš někdy být? Pracuješ na tom či o tom reálně uvažuješ?

Ha! Já vůbec nevím. Baví mě kreslení - tím se ale asi neuživím. Baví mě pečení koláčů - bavilo by mě ,,dortařství" ale za to je kolik peněz? Taky focení mě baví...ale dneska už fotí kde kdo :P...Takže já vážně nevím, a příští rok už touhle dobou budu mít za sebou přijímačky ...takže KRUCI KAM PŮJDU?! Uvažuju o všem možném, reálně...ha! 

5. Letošní dovolená?

Letos na dovolenou nejedeme, budem mít novou koupelnu, takže barák má přednost :D.

6. Vysněný den?

Nějak nechápu? Jako jaký den bych chtěla prožít? No, tak asi den na nějaké krásné pláži u pralesa, kde je občerstvení, ale nejsou tam lidi :D. A nebo den, kdy by zavedli výtvarníkům stále platy ve výši platu soudce :D.

7. Zájmové kroužky? Pokud ano, jaké?

Výtvarka. Jo. Baví mě kreslení, což už asi víte, že?

8. Podporuje tě okolí ve tvých životních cílech?

Všeobecně mě moje okolí podporuje.

9. Koho bys označila za svého hrdinu?

Pf, co já vím? 

10. Věříš v happy end (ve šťastný konec)?

Áno :).

Dále nominuji:

A musím :P?

Vyplňte to Ti, kdo chcete :D!
(Cha chá, to jsem na to pěkně vyzrála :D)

Tak zatím...

6 komentářů:

  1. Prý: Dále nominuji: ..A musím? xD No nemusíš nominovat nikoho. :D

    Je možné, že mám takovou radost, když konečně vydáš nový článek? Jo, je. :DD :P Hej, to zvednutí platu výtvarníkům by bylo úžasný! :D No, už jen kdyby měli stálý plat. Ale já CHCI být umělkyní! Hodně mě inspiroval Jack z Titanicu se svými úžasnými kresbami. Jinak z pondělka z výtvarky mám nový návrh. (P. S.: Ostatní dělají reliéfy z keramiky, takže já si tam mohla v klidu navrhovat. :D Pro mě naprosto nejlepší možnost!)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag a hodně zajímavé odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  3. Poprosím o avatar,jestli nevadí. Jinak moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevadí, tím líp pro mě - bude to o dost rychlejší :D.

      Vymazat
  4. Clawdia a Honey21. dubna 2016 v 16:28

    My jsme TAG už vyplňovaly :) Je super. A dozvěděli jsme se o tobě něco víc ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééj!Vyvěste vlajku!Kája přidala nový článek!:D
    Tag je fajn a aspoň jsem se o tobě dozvěděla něco nového.:) (Pššt!Vůbec nemám podobný komentář jako Clawdia a Honey...:D)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!