úterý 26. dubna 2016

Hodnocení trojbalení Fierce rockers Venus - Clawdeen - Jinafire

Hola hej :D! Tak jsem si našla chviličku na článek. (Ještě se budu muset učit fyziku a dělala jsem infošku...takže nabitý program na odpoledne :(...) Dneska bych ráda zhodnotila relativně nové trojbalení Venus, Clawdeen a Jiny Fierce rockers. Kdysi jsem už hodnotila i Catty a Toralei, ale vraťmě se do přítomnosti...






Celkové hodnocení:  6/10. Trojbalení mě nijak neuchvátilo, ale ani jsem se při pohledu na něj nezhrozila. Clawdeen se mi líbí nejvíc. Jako druhá asi Jina, i když má trochu divný obličej. A poslední Venus, ikdyž na některých obrázcích je moc pěkná. Nápad edice je podle mě úžasný, stvárnění už o něco horší. Nemůžu ale říct, že by se edice vyloženě nepovedla...A abych nezapoměla, to speciiální líčení je moc pěkné :D!

                                                                                   
                                     
  Clawdeen: 8/10. Musím být objektivní, že :D? No, moc se mi nelíbí její průhledný fialový kaábtek. Má taky stejný náhrdelník jako Clawdia, a boty Clawy Scaris (trochu moc růžové, ne?)...Jinak vlasy super, líčení moc pěkné, oblečení není špatné, kytara bezvadná :D.




Jinafire:  Nakonec 7, 5/10, protože na téhle fotce je krásná. Zase má doplňky z jiných edic (to by je zabilo vymyslet nové naušnice?!) a někde trochu divný obličej. Nelíbí se mi její jednotvárné černé boty, ale šaty se mi teda líbí moc a podle mě to celé vylepšily. Ten světle zelený melír jí sluší řekla bych, jen ten fialový proužek na šatech mi tam moc nesedí...Doplněk - klávesy - pěkné :D.



Venus: 5,5/10. Tričenko roztomilé, límec nápaditý, sukně má pěkný vzor, jen je nějak volná...Boty se mi teda nelíbí - fuuj :D. Líčení pěkné, ty paličky fajne, ale co ty ,,bubny" nebo co to má být? To je děsně trapné :P. Ale nesmím vynechat originální krásný účes :)!



Tak, to bylo pro dnešek všechno, prozatím se mějte :D!

9 komentářů:

  1. Mě se nejvíc líbí Jinafire a nejmíň Venus. Clawdeen bych dala jinou barvu na vlasy, asi tmavě hnědou. U bot nechápu, proč je má tak moc růžový. U Jinafire se mi líbí nejvíc šaty. Jak jsi psala, Venus je ta sukně fakt volné, hlavně přes pas.

    OdpovědětVymazat
  2. Clawdia a Honey26. dubna 2016 v 19:41

    Nám se nejvíce líbí Venus, i když vypadá trochu jako Casta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej, nový článek! :D xD

    Clawy je fakt nádherná, z nich nejlepší! Taky si myslím, že nápad je úžasný, ale podle mě provedení není o nic horší než nápad. Jina je krásná, i na jiných fotkách vypadá krásně. Jé, alozamh, toho znám. :D Venus na té fotce vypadá naprosto božsky!! :OO Jinak ji ale moc nemusím, protože je hrozně jednoduchá, i když v jednoduchosti většinou bývá krása. Ale přednost monsterek je detailovitost. A v detailovitosti je NÁDHERA. Teda když to není přeplácané.. Ale ten límec je super, to máš pravdu. A účes taky, i když je to spíš styl alá Casta. :D Ty boty nejsou úplně nejhorší, ale takové, no, neotesané. A k ničemu se jí nehodí. A Jině tam taky ty boty flákli docela bezmyšlenkovitě. ..Jinak ale toto trio hodnotím ost pozitivně. I když ne tak jako Torču s Catty! :D (Jo, Catty se mu už taky zalíbila. :D :P)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí Clawy. Je fakt moc povedená.

    OdpovědětVymazat
  5. Venus má trochu divně nakombinovaný outfit.:/ A ano!Fakt vypadá trochu jako Casta a v té póze mi připomíná i Wydownu.:D
    Clawdeen...Přijde mi, že má takový zlomyslný výraz.:D A teď jsem si všimla, že ten náramek na pravé ruce vypadá úplně jako náramek Toralei z edice Power ghouls!Až na to, že tenhle je černý a Toralein je šedý.
    Jinafire má podle mě krásný makeup!I vlasy a všechno.I když ty šaty mohly být trochu propracovanější s nějakou bundičkou nebo tak něco.:D

    Ale ani jednu z nich bych domů nechtěla.xD

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se teda nelíbí ani jedna. Ale kdybych si musela vybrat,tak je nejhezčí Jina.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento 3-pack je suprový! Naj je Venus :33

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!