sobota 23. dubna 2016

Isi v přírodě - část 2

Zdaroslavec :D! (Podivných pozdravů není nikdy dost - jen počkejte, co si na vás příště vymyslím :D!) Dneska bych vám ráda představila 2. polovinu fotek Isi venku - u kytek,...a obecně v přírodě :D. Mám ještě spoustu fotek, které sem musím dát - Spectra venku, Venus venku, a pak několik miničástí s různými MH/EAH z návštěvy u (MH) Zuzky...jo, jsou to všechno pěkně starý věci :D! Abych odběhla od tématu (tohle dělám většinou v 1. půlce článku :D), začala jsem kreslit něco jako elfí poutnici/bojovnici/obojí :D...taakže se můžete těšit, časem ji sem dám. Ono to asi nebude hned, protože já kreslím pomaleji než jede rybářská bárka...Ha! A teď už dost textu, pod článkem jsou fotky Isinky :D!


Hned první fotka a blbě otočená :D! (Natočte si hlavy prosím... :D)





 Isi něco vyplašilo...


 Když už je nuda fotit boty... :D


13 komentářů:

  1. Téda!Ta poslední fotka je úžasná.Isiiny nožky vypadají tak ladně...
    A u té fotky, kde Isi "něco vyplašilo", jsem se musela smát.:D Ten její výraz mě dostal.:DD
    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, ta poslední je kouzelná, moc krásná!! ..Boty, jo? :D Spíš kopýtka. :P ;) Jo, ty pozdravy... :D Já dneska navrhla zas dvoje šaty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, žádné boty ...,,kyž už je nuda FOTIT boty" :D...

      Vymazat
    2. Jo taaak, já to blbě pochopila. :D

      Vymazat
  3. Krásný fotečky! Můžu se zeptat kde jsi ji koupila?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky. S těmi kopýtky je to dobrý nápad :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Ta poslední je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké a povedené fotky. Isi tenhle účes sluší víc, než ten originální.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké. Povedli se ti c: I já jsem své isi udělala nový účes :D

    OdpovědětVymazat
  8. Clawdia a Honey25. dubna 2016 v 19:14

    Povedené fotečky ! ;)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!