pátek 29. dubna 2016

Isinka čtenářka :D!

Kerberosa :D! (No jo, divný...ale o to jde :D!) Do fotosoutěže u Zuzky jsem nafotila celou haldu fotek mé milované Isi- takže čekejte i 2. část :D...Hele, já dala zatím do každé věty smajlíka :D.  Ehm...k tématu. Fotila jsem ji u knížek, jak si čtš knížku a někdy tam má i lucernu...a tak různě. Někdy jsou to fotky ve stejné póze z více úhlů, ale to je kvůli tomu, že je to do fotosoutěže (mimochodem, ještě se chystám zapojit do dalších dvou, takže mám frmol :D!). Noo, dost písmenek, hurá na fotky!!!!

Kdo do okopíruje, tomu virtuálně nakopu ):D!!!


/by Farrah Godfairy/















8 komentářů:

  1. Naprosto úúúžasnééé fotky!Pokud bys nevyhrála,tak se budu hooodně divit.:D Ta poslední je nepřekonatelná!A stejně tak 5. a 6. :333

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vogo, no páni! Když jsem chtěla, ať účastníci vyfotí originální fotky, nemyslela jsem si, že některé budou TAKHLE originální! :-O Vážně nádhera, taky bych se nedivila, pokud to nevyhraješ! I když stát se může cokoli...

    No, nějak mi došla slova. :D Beze snů a Skleněný trůn, viď?

    Jinak, dochází ti, že Kerberos je trojhlavý pes z podsvětí? :D ...No počkej, já si taky na vás vymyslím nějaký pozdrav!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO, já vím, kdo je Kerberros :D...A díky vám, jsem ráda, že se fotky líbí...pošlu asi ...no, nevim kterou, nějakou jo :D!

      Vymazat
  3. Ta první a poslední fotka se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Hah asi jsem ztratila mou naději na výhru aspoň 3. místa :D Né přála bych ti to ^^ Tvoje fotky jsou opravdu originální a krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé fotky se ti vážně povedly !

    OdpovědětVymazat
  6. Wow!��Bájděsný fotky!!! Nej je ta poslední☺☺

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!