pondělí 31. srpna 2015

Mé pocity ze svatby a nového školního roku

Ahojky! Jo, včera jsem tu nebyla...Proč? Vzpamatovávala jsem se ze svatby! Domů jsme jeli pozdě v noci a já se k tomu ještě druhý den probudila brzo (na to v kolik jsem šla spát). Celkově bych svatbu ohodnotila kladně. Byla fajn, nic nechybělo...jídlo, pití, krásná zahrada...(muzika byla k popukání :D, občas...). Nooo, nejhezčí byl podle mě obřad, byl dojemný a krásný (nevěsta měla BOŽSKÉ šaty). Užila jsem si ho. Dokonce kostel...kostelík (,,Kostelíček" v Hranicích) mě mile překvapil. Byl malý a útulný, prostory kolem něj působily kouzelně (hřbitov :D). Jen to družičkování bylo mírně komické. To bylo tak. Před námi družičkami (já + 2 malé holky, které neznám) a družčákem (ten byl rozkošný!) šli ženich se svou mámou, mamka nevěsty, otec ženicha a svědci. Za nimi byla mezera (to tak mělo být), kterou jsme po chvíli vyplnili my s nevěstou v patách. Bohužel, to ,,v patách" myslím doslovně. Maličký chlapeček šel trochu pozadu, tak jsem se ho snažila popostrčit, a tak jsme šli pozadu všichni, fakt, málem do nás nevěsta narazila. Nakonec, jsme se nějak dostali k oltáři a šli jsme se rozkřenění zařadit do špalíru podél cesty k oltáři (ta cesta byla dost úzká, proto ta tlačenice :D). Nějak to teda dopadlo. Pro mě bylo jedno velké plus to, že jsem neměla vůbec trému, byla jsem natěšená, a šťastná (takže Alí, Zuzu, já to zvládla...jupííí!!!)! :D. Po obřadu jsme se přesunuli (autovým troubícím průvodem) k Vlasákovi v Hranicích a hostina začala. (Celé to tam bylo ozářené fialkovým světlem!) Naobědvali jsme se, byl nějaký program (krájení dortu (byl výtečný), první tanec, atd...) K večeru připravili rauty (švédské stoly) s kupou jídla! Sýry, dorty, zelenina, maso, ovoce...na co si jen vzpomenete (olizující se smajlík). S bráchou a bratrancem jsme vymysleli spoustu zkomolených slov a přezdívek (např. Slipočuch: Téměř vyhynulý druh, na svatbě byly 2 kusy: Bratr mého bratrance Pert a náš další bratranec Ondra. Nebo...senior-boxy: nevím přesně jak to vysvětlit...byly to takové polstrované budky u bazénu...) Skoro celou dobu mě hostina bavila, byl kráásný úplněk a my jsme kecali v senior-boxech u bazénu. A pak se brácha a bráchanec (hluchý brach) začali bavit o holkách (fuj, to se nedalo poslouchat!) Tak jsem šla pryč a dala jsem si dort, mazlila se s číčou, která tam byla...a nudila jsem se :/. Ale celkově byla svatba suprová! A...ech, neumím moc dobře psát závěry, takže prostě...Konec? (fuj to je dlouhej článek, kdybych v něm měla něco nesmyslného, nebo nesouvislého, tak pardon, ale nechtělo se mi to celé kontrolovat :D)

A k novému školnímu roku...Netěším se. Maximálně tak na všechny víkendy, prázdniny a svátky. A kámošky samozřejmě :D. Taky jsem zvědavá na chemii a na učebnice...ale jinak...asi nic :/.

A když se opět vrátím ke svatbě, takhle vypadaly moje družičkovské šaty...spíš jsem tak vypadala já v těch šatech:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!