pátek 28. srpna 2015

Zítřejší svatba

Čauuu! Ne abyste špatně pochopily nadpis, to není MOJE svatba :D! Já budu ,,jen" družička...Abych byla přesnější, povyprávím vám dvouhodinový příběh o ničem! Kecám...tak dlouhý a o ničem nebude, navíc to nebude ani příběh, spíš...článek. Tak jo, už začnu :)! ...Moje sestřenice Venda se zítra vdává! Bere si Libora, se kterým chodí už dost dlouho. Na svatbě bude asi 60 lidí, z toho většina je rodina z Vendiny strany (z čehož je většina naše rodina z taťkovy strany). Zdá se mi, že jich tam bude na mě až moc, jsem hrozně nespolečenská a nekomunikativní. Naštěstí tam prý většinu lidí budu znát, což jsem ráda. No, už se moc těším, ale zároveň mám trochu strach z toho, že budu družička (se mnou tam bude družičkovat nějaká malá Liborova sestřenice a pidi bratranec (ještě horší, pomóóc!, taky to totiž neumím s malýma smráďatama)), ze začátku jsem vůbec nechtěla, ale postupem času jsem si řekla, že aspoň zkusím něco nového, a nakonec jsem kývla. Teď přemýšlím, jestli jsem neudělala chybu...Já nekomunikativní zabedněnec mám jít k oltáři, rozhazovat růžové lístky a usmívat se??? Saaakra :/. Co když někomu hodím lístek do obličeje? Co když sebou fláknu? Co když, když...co já vím, povalím nevěstu? JÁ MÁM TRÉMU!!!! Achjo to je v háji. Asi si budu muset pořád připomínat, že jsem optimista a že jsem dobrá a že nemusím být nervózní, protože to není MOJE svatba, a taky že se všichni budou dívat na nevěstu a na prťata a ne na mě!!! Ufff, to psaní je únavné, ale aspoň jsem si od toho ulevila....He, tohle vždycky pomůže :)! 

Jsou samozřejmě i pozitivní věci, třebaaa....DORT!!! Na ten už se fakt těším!!! Jaký asi bude? Hmm, no to jsem zvědavá. A taky je fajn, že budeme mít přístup do zahrady, kde si budem moct odpočinout od toho zmatku uvnitř...nebo spíš jídla vevnitř...Zkrátka mám ze svatby smíšené pocity :D. Ale doufám, že se podaří a že bude sranda! Tak zatím pá, vaše Kája K. :D
                                             
                                                              

5 komentářů:

  1. Páni, první co jsem viděla byl mega dlouhý článek a bombastičtí smajlové :D . Ale pak jak jsem si to začala číst.. no páni, vy máte velkou rodinu :P . A určitě jsi neudělala chybu :) uděláš radost ostatní, a bude to zkrátka nová zkušenost, na kterou pak bude vzpomínat :) . Třeba já a Aďa s Janou taky máme trému před předehrávkama/vystoupeními, ale vždycky se to nějak zvládne :) . Třeba jak budeš procházet a rozhazovat lístky, tak přemýšlej nad tím dortem (:D) a nebo na nějaké srandovní příhody, nemysli na to, jakou strašnou trému máš a co by se mohlo stát ;) . A ty tvoje důvody, co by se mohlo stát jsou docela legrační :D nic z toho se určitě nestane, a i kdyby, tak to ber s humorem, prostě se tomu zasměj a nech to plavat :D . No, sranda určitě bude, hlavně jak bude Venda házet kytici :D to uvidíš jaká tam pak bude tlačenice :D . Ty to zvládneš, neboj :D :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky jsem nejdřív viděla (aspoň teda na tebe) poměrně dlouhý článek, nadpis, kterému jsem rozuměla :D a obřího smajla, který dokonale vystihuje některé tvé pocity, myslím ty, že se na to těšíš. Dost zábavný článek! Taky se někdy potřebuju vypsat, třeba ze svých školních starostí, povinností atd. nebo třeba potřebuju vypsat všechny pocity a nadšení z dovolené nebo z nové monsterky/everky. Ha ha, ty seš fakt vtipná! To jsi celá ty! :DD Já to trošičku s malýma dětma umím, aspoň myslím. ...zamyšlený smajlík... Jo, z toho článku úplně čiší a vyzařují tvoje pocity až sem přes počítač ke mě. :D Úplně vidím, jak to všechno rychle ťukáš do počítače se skousnutým rtem (možná :D) a pak se ti od toho trochu uleví. Taky mám někdy strašnou trému nebo strach (většinou z infošky :D xD) nebo chuť skákat radostí! (Fakt, já jsem se posledních pár dnů naskákala radostí až až!) Ale zároveň... tak to nevím. Žádnou takovou situaci si teď nevybavuju. U tohoto článku jsem se fakt uchechtla. Já když normálně píšu, že mě nějaký tvůj nebo Alčin komentář/článek rozesmál, tak to myslím tak, že jsem se tomu v duchu zasmála, ale teď jsem se uchehtla fakt nahlas. Neboooj, nehodíš nikomu okvětní lístek do obličeje, a i kdyby jo, ty lístky jsou hebké, měkké a lehké, takže by se nic nestalo. :D Téda, z té zahrady bych byla nadšená. My jak jsme byli minulý rok v červenci na oslavě tetiných padesátin, tak tam byla krásná zahrádka a já si tam vzala pár monsterek a nafotila pár fotek. :D Ale fakt jen pár, doslova. (Teda nemyslím dvě, ale prostě asi tak čtyři nebo pět.)

      Vymazat
    2. Jej, tak dlouhý komentář jsem nečekala. :D ...Trumfla jsem tě, Alí. xD

      Vymazat
    3. Hej! Jednou za uherský rok napíšu koment (a ještě dlouhej!) a ty napíšeš delší?! Moc si na to nezvykej dámo ):D :D .

      Vymazat
  2. Díky za podporu, hned je mi (skoro) líp :D!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!