pondělí 17. srpna 2015

Rochelle a Draculaura slaví narozeniny!!!

Ahojky! V červenci měla Rochelle a Draculaura narozky...A já na ně (na oboje!) jaksi zapomněla. Tak jsem pro obě dohromady uspořádala obří oslavu, dokonce jsem na ni i (no, možná to bude znít divně) namalovala dort (plastový :D), ostatně, ten můžete vidět na fotce...Hm, mám takový pocit, že jsem vám neřekla kolik let ty dvě vlastně slaví...Takže, Draculauru vlastním už 3 roky, její přesné datum narozenin si nepamatuju, ale vím, že to bylo v červenci 2012. Byla to moje 3. monsterka...krásné vzpomínky :). A Rochelle jsem dostala minulý rok ke svátku (D. byla také příležitostně ke svátku), tím pádem je pochopitelně 1 rok stará (takže relativně nová). Vzpomínám si, že jsem nevydržela a rozbalila si ji den předem, to jest 13. 7. 2014. Oslavu jsem bohužel nenafotila, protože jsem byla hrozně unavená. Zrovna jsme totiž přijeli z města...Ale vyfotila jsem tuhle oslaveneckou fotku, na které Draculaura a Rochelle společně drží svůj narozeninový dort. Můžete si na ní také všimnout Draculauřiných nových oblečků :D.


A jo, fotky jsou dvě :)...A jo, nejsou nic moc...


9 komentářů:

  1. Škoda, že fotky jsou jenom dvě, čekala jsem jich víc, ale nevadí. Každopádně gratuluju! Je super, žes namalovala ten dort. :D Vypadá bájděsně! Draculauře ty nové oblečky moc sluší. A mimochodem, taky mám nový článek na blogu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak mám nápad! Mohla bys nafotit tvoji Cleo v těch nových Lagooniných oblečcích. Pokud jsi ji už nenafotila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, chtěla sem, ale bylo hnusně :(. A stejně je brzo uvidíš :D.

      Vymazat
  3. Krásné fotky, Draculauře ty oblečky opravdu sluší.
    Mimochodem, ty jsi měla Lalu jako 3, já jsem ji měla jako první panenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty už jsi zpátky na blogu?

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. No, článek dám až zítra, ale už jsem zpátky. :-)

      Vymazat
    4. Ahoj. Zapojíš se u mě do bleskovky?

      Vymazat
  4. Moc jim to sluší obleček je krásný :-)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!