čtvrtek 20. srpna 2015

Moje kresba- Jane Boolitle Basic & ceny za fotosoutěž u MH Káji

Ahooj! Pardon, že jsem tu včera a předevčírem nebyla, navštívila jsem svou nejlepší ghúlmošku (spolu s ostatními ghúlkami), která slavila svátek, po oslavě (která byla úžasná) ona přijela k nám domů a přespala u nás! Bylo to beezva! Fotily a hrály jsme si s monsterkama, koukaly jsme na videa a dělaly spoustu jiných bájděsných věcí! Ale k věci. Když jme byli s rodinou u babičky v Čechách (to už je celkem doba...), nakreslila jsem tam podle obrázku z krabice Jane Basic. Řekla bych, že není špatná, jen mi vadí ta světlost a občasné, na první pohled neviditelné nedostatky. Asi budete psát něco v tom smyslu, že má divný obličej, ale víte jak se ty oči dlouho kreslí!? Trvaly mi věčnost, vždycky to vypadalo, jako že chudák Jane šilhá :/...Ale nakonec má aspoň ten obličej sebevědomý a trošku ...výhružný? No, to je fuk. Jsem zvědavá, co na ni řeknete :).

Celá kresba.
 Přiblížená Jane.
 Detail outfitu a obličeje.

Ceny

Někdy v půlce července byla u MH Káji fotosoutěž léto. Já tam poslala jednu fotku Tori a druhou Honey. Aaa... vyhrála jsem to!!! Za 1. místo jsem dostala 5 cen. 3 diplomy a 2 oddělovače. Ostatně, můžete si je prohlédnout níže :D. 

Krásný diplom s Jinafire.
A další povedený s Twylou.                                            
 A poslední s Jane.
 A tady 1. oddělovač s Honey.
 A  2. s Howleen.

3 komentáře:

  1. Jane je krásná.
    Jsem ráda, že se ti ceny líbí.
    Mimochodem, bude další fotosoutěž, kdybys měla zájem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kresba Jane je krásná. Nádherně vystínovaná a ta ruka je úžasná! :-O Ceny jsou nádherné a ten nápis na Janině kresbě je překrásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Po dlouhé době opět komentuju :D . Krásná kresba :) fakt ti to jde :D a máš pravdu, má výhružný výraz xD . A super ceny :D .

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!