středa 2. září 2015

Prázdninové fotky krásné okřídlené kentaurky Avey Trotter!

Ahoj! Tak jak vám jdou první dny ve škole? Mě celkem fajnově, zatím se neučíme, takže jsem v pohodě :)...Ještě o prázdninách u mě byla na návštěve moje nejlepší kamarádka a taky skvělá blogerka MH Zuzka. Společně jsme si popůjčovaly monsterky a šly je nafotit k našemu potůčku. Fotek je hodně, takže bude víc částí, v této si můžete prohlédnout  překrásnou, fotogenickou Aveu Trotter :D! (Zuzu, nevadí ti, že jsem použila tvůj oddělovač?)



                             











4 komentáře:

  1. Pěkné fotky, ta 7. je nádherná a ta 8. vypadá totálně profesionálně! Použití toho oddělovače nevadí, ikdyž nebyl volný. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, promiň, já ten oddělovač našla na googlu, až pak mi došlo, že je tvůj :D...

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!