pondělí 24. srpna 2015

Venus a Honey objevují krásy babiččiny rozkvetlé zahrádky

Čauky! Já vím, já vím, já vím...Zas jsem tu nebyla. Z pátku na sobotu mě totiž navštívila moje kámoška Jana. Společně jsme obnovily náš starý domek u potoka a totálně ho vylepšily a zrenovovaly! Myslím, že se nám fakt povedl :D. Ale teď se vrátím k naší staré známé dovolené u babičky v Čechách. Fotila jsem tam monsterky i na zahradě, babička ji má krásnou, rozkvetlou a barevnou. Konkrétně mi pózovaly Honey a Venus. Fotek bylo docela hodně, takže budou možná 2 části...moožná. Ale nee. Nakonec to bude jen na jednu, dlouhou část :).























4 komentáře:

  1. Krásné fotky, hlavně ta 9. fotka, kde Honey krásně vynikne a 11., ty květiny jsou nádherné! A z fotek z Venus je třeba ta 14. překrásná! A poslední fotka je taky moc krásná. :) Náhodou to není tak dlouhá část, já mám někdy fotek jedné monsterky víc než 20, někdy i 30! :DD

    OdpovědětVymazat
  2. fotky se mi moc líbí, jsou opravdu povedené.
    mimochodem, už mám hotovou grafiku, stav se pro ni.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!