neděle 4. září 2016

School TAG :D!





Ahojky! Dneska bude takový rychlejší článke a to School TAG, do kterého mě nominovala ...nominoval mě do něj vůbec někdo? Eee, já jsem děsný sklerotik xD! Pardooon....Ehm, tak já to radši nebudu rozvádět a jdeme rovnou na samotný TAG.

P. S. Jestli do něj nejsem nominovaná, tak teď už jsem :D.
P. P. S. U posledního článku se nakupilo dost komentářů, děkuju moc ♥ ;).






Na co se do školy nejvíce těšíte? 

Eee, blbá otázka...Na kámošky, a to bude tak všecko :D.

Už máte nakoupené pomůcky?

A jo, většinu už mám...

Do jaké třídy jdete?

Do 9. třídy.

Budete chodit stále na základku, nebo na střední či vysokou?

Poslední rok základky. Už se mi to krátí...

Jaký je váš nejoblíbenější předmět?

Výtvarka a Litoška - to si prostě jenom čteme a máme referáty :D.

Jaký předmět byste zrušili?

Fyziku, Chemii a Matiku...Ou jeden?

Prodloužili byste prázdniny?

Samozřejmě! Klidně do Vánoc...nebo déle...nebo ne?

Nominuju:

Já nevím, kdo ještě není xD. Kdo chcete, vyplňte ;).

Pro dešek vše, vaše...


Veškerá grafika v článku je klasicky od Farrah GodFairy :D.

7 komentářů:

  1. Jseš (No, spíš byla jsi) nominovaná. Hm..a co třeba mít prázdniny 12 měsíců ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, promiň, mě vůbec nedošlo, že jsi mě nominovla xD!

      Vymazat
    2. Neva, mě to taky nedocházelo, že jsem tě nominovala XD.

      Vymazat
  2. Další prázdniny by se hodily, volno mi prospívá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Volno je fajn, ale asi by bylo divné, kdyby jsme se nenaučili nic nového. He, Kitty má školu ráda xD

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně mi prázdniny stačí, avšak letos bych je prodloužila třebas o další 2 měsíce. A jo, bylas nominovaná Butterfly.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som ho tiež vyplňovala. 😄😂

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!