středa 28. září 2016

Scařížanka Catrine na výletě do přírody :D!



Ahojky! Vím, že aktivní moc nejsem, vím, že už jsem psala, že ani moc nebudu, ale pozastávko nedám zatím určitě, což už jsem taky samozřejmě psala :D. Takovýhle chabý úvod zvládnu jedině já xD. Když jsem projížděla fotky, narazila jsem na jedny zapomenuté s Catrine a Howleen z prázdnin. Takže, hádejte o čem bude dnešní článek? O tom, jakou mám v poslední době debilní náladu a jak mi nejde matika? O tom jaká je ta chemie nuda a jak je těžká? Nee, o fotkách přece :D! Nebudu na vás přenášet svůj negativismus...Teda, nejsem pesimista, ale občas už je mi z toho všeho na zbláznění! Celé focení (teda jeho první část) je o tom, jak Cat jela do přírody, malovala tam a čerpala inspiraci...tenhle článek se mi bude hodit k designu :D! Já už toho žvanění radši nechám a ani si to po sobě radši nebudu číst, protože to bych to celé musela smazat. Jdeme na fotky!!!

Mimochodem Cat má Rochelliny šaty. Dodneška :D.









Být, či nebýt? Akorát s klubkem xD.


 Vzácný okamžik sekundu před tím, než mi Catrine žuchla do trávy xD. A moje ruka :D.

 Náčrt obrazu...




Tak a jsme opět na konci, že? No nic tak se zatím mějte ;)!
Vašeeee...



6 komentářů:

  1. Krásné fotečkyyyy!! Nádhera, Catrine je převelmi fotogenická! ty šaty s přehozem na ní vypadají naprosto bájděsně, jako by ani nebyly Rochelliny! :D Nádhera... Joo, chemie je pruda. Lepší je si v ní čmárat něco s Jokeym.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Clawidia a Honey28. září 2016 v 14:27

    Moc hezké fotky, Catrine je krasavice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, tuto Catrine mám taky a musím říct, že jsem jí ze všech Monsterek fotila nejvíc. :) Šaty jí taky moc sluší a ten černý přehoz je krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Catrine to sluší a fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nádherné! Catrine je boží.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!