pátek 23. září 2016

Nominace od Butterfly - Tag...tag :D!



Ahojky! Dneska to bude takové rychlejší, vím, že tagy se moc nekomentují, ale myslím, že si je většina lidí čte :D. Navíc tag, do kterého mě nominovala Butterfly je origoš a zrovna mám náladu na...TAG! Mimochodem mám takový pocit, že mi došly fotky (, což je historický okamžik!)...Zítra asi půjdu fotit, takže další článek budou pravděpodobně buť fotky, nebo ty slíbené kresby a neboo třeba věci, které jsem za poslední dobu dostala a ještě jste je neviděly...No, uvidíme, uvidíme :D. Nyní už ale T...A...G!!!




1.  Máš Wattpad? Jestli ano, jaký druh knížek na něm aktuálně nejvíc čteš?


Nemám, čtu Zrcadlení, ale to je poněkud z papíru :D. (Já vím, cenná informace.)

2.  Nejoblíbenější seriál?

Kdysi jsem sledovala Pána času - Doctor Who, takže asi ten :D. Konkrétně 4. a 5., 6. a 7. sérii ;).

Tohle je hlavní herec :D. David Tennant. To obočí xD!!!

Výsledek obrázku pro doctor who david tennant
 A Matt Smith...a jeho fez :D!
Výsledek obrázku pro doctor who fezzes are cool


3. Komentáře x Návštěvnost?

Komenty. Pak mám jistotu, že někdo článek četl a zaujal ho aspoň na tolik, aby ho okomentoval :D.

Kdyby jsi mohla jít do jakéhokoliv století (krom tohoto), do jakého bys šla?

Eee, do středověku ani ne, alespoň né dlouhodobě, to mučení a mor mě až tak neláká :P. Asi bych se jukla do druhohor, nebo do třetihor, ale ze vzduchu a jen na jeden nebo dva dny. Aby mě někdo nesnědl, to by bylo nemilé. A nebo to starého Říma, neboo Anglie. 

Byla jsi někdy v zahraničí?

Jo-ó. V Itálii, Chorvatsku, Řecku (moře), Anglii a Slovensku :D. A do Anglie bych ještě chtěla...I k moři :D. Akorát v Itálii jsem si zlomila ruku :P. A tak ji mám trochu křivou, ale jinak...se hýbe! Muhehe-hehé!!!

Nejoblíbenější přírodní živel?

Všechny! Nejvíc asi vzduch a země - létání a kořeny, lesy :D. 

Sportuješ ráda?

A joo. Teď celkem chodím běhat, ne, že by mě to vyloženě bavilo, mám radši kolo :D.

Nominuji: Eee, já nikdy nevím! Tak zase to otřepané, každý komu se chce...Ha ha há!!! V poslední době trochu cvokatím...kurnik!

Tak zatím! Opět se s vámi loučí hádejte kdo? No přece já...


Grafika je od Farrah, třadičně :D.




7 komentářů:

  1. Joo, ten tag je bezva. Taky bych ho někdy měla vyplnit... spolu s tím školním tagem. A s těmi komenty naprosto souhlasím. Protože když třeba dám na blog kresby a podle statistik je ten článek zobrazený hodněkrát, ale komentů moc není, je mi to celkem k ničemu, když si nemohu přečíst názory lidí.. Vážně. Komentáře jsou důkazy návštěvnosti a návštěvnost je důkaz komentářů. Občas mě štve, že lidi nekomentují víc.. Nebo že třeba pět kreseb odbudou třemi slovy.. To mě občas trochu mrzí.. Že se lidé nedokážou rozepsat a napsat i třeba kritiku, namísto toho, aby napsali, že je to pěkné... protože třeba já dělám v kresbách chyb opravdu nespočet a jednoduše potřebuji, aby mi s tím někdo (po)radil. No, odbočka...

    Joo, já jsem zatím byla ,,běhat" ve velkých uvozovkách třikrát, ale včera to byla asi dvakrát naše ulice, to bylo večer, to se moc nepočítá... A celkově mám fyzičku naprosto strašnou, ne-li žádnou, unavím se po pár set metrech a pak už se mi běží hůř.. Vždycky na začátku je to skvělé a pak je to čím dál horší..

    No, já stejně nejradši brusle! Ale na rovném a hladkém povrchu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla nominovaná, takže ho musím vyplnit. S těmi komentáři souhlasím. Já docela ráda běhám, ale nechodím pravidělně běhat, spíš jenom když se mi chce, což moc často není.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, že jsi to vyplnila. Já mám taky radšikomenty, i když jsem sama líná komentovat XD.

    OdpovědětVymazat
  4. Také máme rádi komentáře než návštěvnost :) Také nemáme Wattpad a ani nás to nějak neláká.

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavý tag, dúfam, že ma niekto teda nominuje. xD Wattpad mám, ale teraz nič nečítam, a tiež mám radšej komentáre.

    OdpovědětVymazat
  6. Wattpad mám, aktivně na něm čtu, mám radši komentáře, protože mě vždycky nakopnou. Tancuju a hraju volejbal :) Taky bych si přála, aby mě někdo nominoval, no kdo si počká, ten se prý dočká :D

    OdpovědětVymazat
  7. Klidně tag můžeš vyplnit ty i Crystal, psala jsem, že ho může vyplnit kdokoliv, takže vy samozřejmě taky :D!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!