pátek 2. září 2016

Návštěvnost a komentovanost blogu klesá...chci říct Pár faktů o...někom :D!


Čauky! Asi před hodinou jsme přijeli busem domů a já jsem před chvílí slavnostně dosedla k počítači. Dneska bych chtěla jeden odstaveček věnovat návštěvnosti blogu...

Asi je to taky tím, že začíná škola, ale návštěvnost a komentovanost na mém blogu v poslední době docela klesá. Samozřejmě to není jen na mém blogu, myslím, že začátek školního roku se projevuje i na některých jiných blozích. Prostě jsem se potřebovala malinko vypsat :P. Byla bych jednoduše ráda, kdybyste trochu více komentovali, samozřejmě se to netýká všech "návštěvníků" blogu, protože někteří komentují pravidelně a často, ani se vás nechci nijak dotknout, ale znáte to. Rozkliknete článek po hodině, co jste ho napsali a jé, komentář! Komu by to neudělalo radost :D? No, já už radši mlčím a jdu k hlavnímu tématu článku xD...




Rozhodla jsem se, že vám sem napíšu něco o ...sobě. Prostě 10 faktů, kterými vám přiblížím např. své zájmy, a...teď fakt nevím co uvést jako příklad :P. 

1. Jmenuju se Karolína, ale normálně mi lidi říkají "Kájo" (což jistě nevíte...)
2. Chodím do 9. třídy (samozřejmě , že to už asi víte, ale což :D)
3. Nemám ráda kapustu, ani kapustovou polévku...taky nejím koprovku...brrr
4. Tři metry za barákem nám roste ...les
5. Miluju Kolumbijce!!! Oni jsou tak srandovní...a pašujou drogy xD
6. Samozřejmě že neberu drogy! Ani nekouřím ani nepiju. Ale víno mi teda chutná :D. Některé.
7. Ráda čtu...přes školní rok. A taky ráda kreslím, ale to vážně jenom někdy. 
8. Nevím, kam půjdu na střední!!!
9. Nechovám se moc jako deváťačka, řekněte, kdo v 9. tř. sbírá Monsterky? Kromě nás bloggerek :D. No fajn, pár lidí se asi najde ;D.
10. Nemám ráda plíseň xD.

Hvězdný fakt: Mám bratra
Vesnírný fakt: Jsem poměrně nenormální, nemám ráda lidi, co o sobě říkají, že jsou cvoci, když nejsou. Já na to mám právo, jelikož jsem poměrně cvoklá. Kdo normální lítá po domě a schválně falešně řve a zpívá nějakou kravinu na sourozence? A kdo je tak labilní jako já? Náhodou jsem optimista :D! Eee, myslím, že už radši končím...


Tak! Pro dnešek vše, za chvíli už začíná podzim, což je mé oblíbené roční období, ha, to byl asi další fakt...Nebo ne? To je fuk, zatím se mějte, vaše...


Grafika v článku je od Farrah GodFairy, jako obvykle :).



8 komentářů:

  1. Jooo, taky jsem si všimla té komentovanosti. Podle mě třeba ty, Charlotte a Kitty Black Rose si zasloužíte lepší! Joo, nebo ten pocit, když vydáte článek a za 15 minut jsou tam už dva komenty! :D To se mi myslím stalo jednou u fotek.. To byl zázrak! xD Fakt, výjimka, ale úžasná! :D Hmm, já byla doma před jednou hodinou! Takže jsem z náměstí k nám domů (myslím z náměstí v naší vesnici, ne u školy :'D) šla asi dvacet minut, což je fajn! :D A s tím devátým bodem... no, když se porovnám třeba s jednou nejmenovanou spolužačkou (M. V.), tak... si proti ní připadám o dost mladší. Ale... ta nejmenovaná spolužačka mi přijde děsně škrobená, možná falešná.. No, já znám na Instagramu, řekněme, pár lidí, kteří jsou dospělí a sbírají monsterky, everky i jiné panenky vážně ve velkém. Dokonce i chlapů. Ovšem někteří lidé (ty já nazývám – a myslím, že velmi přiléhavě – imbecily) to nepochopí. Nenávidím lidi, kteří odsuzují ostatní podle jejich zájmů, grrrrr!! Já o sobě občas říkám, že jsem třeba divná.. jako že si tak vážně připadám.. občas.. a cvok... cvok normálně nejsem. Možná blázen. Do někoho. Ale když mám z něčeho radost (jakože velkou! :D), to dělám takovou tu věc s rukama... eeeee, ttřepu s prsty.. :D A tak dál. xD A křením se jako šílenec (třeba jako Loki... nebo ještě hůř xD), skáču (třeba na posteli.. nebo se snažím dosáhnout na strop... takže skáču xD), nebo u písniček prapodivně tančím a... věř mi, že TEHDY se potrhle fakt chovám. Ale NIKDY se tam nechovám ani před váma, ani na veřejnosti. Takže tak. :P Prostě někdy se šíleně cítím i já. A někdy se cítím naprosto spřízněná s Lokiho temnou stranou, Celaenou, když někoho zabíjí, Nicem nebo Leem při jeho teskné náladě. A taky moc nemám ráda lidi, kteří říkají, jak jsou cvoklí, ale přitom jsou to normální teenageři jako ostatní. Já to o sobě pokud vím neříkám. A když už, tak zrovna dělám to, co byste... nikdo... nechtěli vidět. :D Teda.. do prdele, tohle se dá pochopit dvojím způsobem. xD Prostěěě.... Mám Maddiovskou náladu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to říct...Jsem líná.:D Články si čtu (a jsou suprové!),ale nechce se mi psát komentář...Když jsem teda na mobilu. Na PC většinou komentuji.Takže tak.:D

    Já kapustovou polévku zbožňuju! A koprovku taky.^.^
    Jako deváťačka si moc nepřipadám. Někdy...
    Co se týče cvoků,heh...:D Já se občas chovám potrhle...Viz moje články na blogu,které někdy ani nedávají pořádně smysl...
    :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem šestačka, ale do první třídy bych se klidně vrátila. A nebo bych šla rovnou do školky XD. Kája je krásné jméno.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teda snažím komentovat každý článek, ale občas jsem pryč a nebo nestíhám. Jinak taky nemám tolik komentů co dřív.

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož o tobě nic nevím, tak jsem se o tobě dozvěděla něco nového. Já si myslím, že na sbírání panenek v 9.třídě není nic špatného. Někdo sbírá panenky a někdo třeba tužky nebo známky, takže si myslím, že každý má nějaké zájmy, no, ale to zřejmě víš, takže nevím, proč to píšu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja idem do prvého. 😂😂😂 Cítim sa ako... hm, 6-7? xDD Doteraz som o tebe skoro nič nevedela 😒 Už viem 😄 a pozdávaš sa mi. xD Si milá, vtipná a tvoj blog ma veľmi baví. 😂😄 No niekedy nemám chuť komentovať. 😳😔😢😂😂

    OdpovědětVymazat
  7. Btw, prehrali sme v tej súťaži o paletku Urban Decay. 😂😂😂😭😢😭😂😂😂😢

    OdpovědětVymazat
  8. My se snażíme chodit na tvůj blog každý den :) Taky nemáme rádi kapustu... :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!