čtvrtek 15. září 2016

Marisol Coxi provětrává svůj nový outfit :D!




Ahooj! V poslední době nejsem a asi ani nebudu moc aktivní (omluvte tedy prosím moc komentovanost). Bohužel nás totiž už druhý učící týden zahlcují testy...Dost mě to štve, protože pak nemám na nic čas, ve středu mám navíc výtvarku a ve čtvrtek odpoledku :P. Dneska k nám do třídy navíc přišla dějepisářka oznámit, že zítra píšeme DALŠÍ test! Takže chápejte, že než si zvyknu na učení, tolik článků nebude :/. Ale už pryč od toho prokletého slova na "Š". Dneska tu mám fotky Mari venku, někdy z prázdnin. Má na nich své tehdy nové šaty, které jsem jí spíchla z různých...látek :D. Potom se mi ale trochu omrzely a tak jsem ji převlékla opět do jejích normálních ;).



 Kytičky....



 Takhle to vypadá zezadu, je tu ještě jedna podobná fotka, kde jde vidět, jak nešikovně jsem to sešila xD...Kdo najde na fotce hmyzáka?

 Moucha na kloboučku...Já si toho všimla až pak, to už je druhý hmyzák na fotce, za jedno focení.
 Šlunešnišéé!


 Tady jsem zkoušela, jak měla Zuzka na blogu někdy něco jako "My doll on my hand" nebo tak něco xD.
To je ta druhá fotka....xD.


Náš pejsáček válející "sudy" v trávě :D. Měli byste vidět jak na něj koukala jedna naše číča. Vlastně na ni, je to holka :).


Tak a jsme opět u konce...článku. Zatím ahoj a snad v dohlednu, vašeeee...



Grafika: popisky vytvořila Farrah GodFairy, oddělovač mám od takuny.

6 komentářů:

  1. Krásné fotečky! Moc se mi líbí, jak si ji vyrobila ty šaty. To růžové na tom... Pejsek je legrační, nás se taky takhle vyvaluje na zahradě!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné!! Jooo, toho prvního hmyzáka jsem zahlédla na té fotce. A jooo, ta moucha. Hmm, Eda v pozadí.. A Eda na konci.. :P Ten účes zezadu vypadá poněkud srandovně. Jinak není špatný, ale.. Mari se mi líbí víc s rozpuštěnými vlasy. Ty šaty jsou vážně bezvadný!! A jak jsi měla Mari na ruce, tak bez toho popisku bych si ani nevšimla, že ti sedí na dlani.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky:)
    Nás taky topí různými testy:P
    A ty šaty? Nádherné, opravdu vipadají moc hezky!
    To náš pes...teda fena dělá taky;)
    Můžu se zeptat na rasu? Tipla bych ji na dobrmana;)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, šaty jsou krásné, především to růžové. :) Každopádně moc krásné fotky :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Marisol krásně sedne její nový obleček :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!