čtvrtek 5. května 2016

Nominace od MH Zuzky :D!

Dobrmani ovládnou svět!!! Mu che che che :D! Ále, dělám si srandu :D. Dneska sem přidávám nominaci od MH Zuzky neboli TAG Vs. (jmenuje se tak, ne?). Fotky sem nedávám proto, že se mi už zase nechce :P. Jsem strašně líná, já vím :D! No což, nemám zase tolik času, takže přejděme k TAGu...
/by Farrah Godfairy/ 



🌸jaro x ❄️zima

Jaro - všechno kvete a můžu lítat po lese.



☀️den x 🌙noc

Asi den. Na noci není nic moc zábavného. Teda pokud nejdete třeba na půlnoční procházku.

🌽zelenina x 🍉ovoce

Ovoce - je sladké a vůbec dobré :D.



🍭lízátko x 🍫čokoláda

Pche! Já lízátka skoro nejím, jasně že čokoláda :D. Míň kazí zuby (snad :D) a je prostě dobrá...


💙modrá x 💚zelená

Nevím, na oblečení asi spíš zelená/tyrkysová, jako barva asi spíš modrá...Hm, tak obě :D.

🎄Vánoce x 🎁narozeniny

Vánoce, je lepší atmoška, večerě, dárky...  ♥

🏊plavání x 🎿lyžování

Pf, nevím. Bojím se hloubek, ale plavání mě baví. Lyžování je taky super...takže asi zase obojí :D.

🎶hudba x 🎨kreslení

Kreslení..asi. Já si spíš, než něco poslouchám radši prozpěvuju...

🚂vlak x 🚗auto

Vlak je ekologičtější a je to větší zábava - takže u mě je to vlak.

👗šaty x 👖kalhoty

Nosím většinou riflovité legíny, ale mám ráda šaty a boty na klínku.

🎒batoh x 👜kabelka

Batoh? Kabelka je sice hezčí, ale celkem nepraktická na výlety :/...


Tak to je prozatím vše...nominuju...Charlotte Flowenight, pokud už nevyplňovala a pokud se jí bude chtít :D...


5 komentářů:

  1. Dobré odpovědi. Já hudbu radši poslouchám, protože neumím zpívat. Souhlas, batoh je praktičtější.

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, Kája ekologistka. Jo, taky se bojím hloubek, což je dost otravné, protože miluju moře a moc ráda bych ho prozkoumala i pod hladinou. No, lyžování mi nějak extra nejde. ..Aneb když něco Zuzu moc nejde, nebaví ji to. :D Né, lyžování mě baví, je to super. Jinak už píšu druhoun kapitolu. :D ;P

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme na tom podobně.
    Vlak je super ale já jsem vlakem naposledy jela někdy v srpnu...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé díky za tagnutí!Měla bych už konečně vydat i ten předchozí Tag.:DD

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsme vyplňovali :) Tag je super, i odpovědi !

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!