neděle 8. května 2016

Duch jara...


Jaru zdar! Včera jsme jeli navštívit strýce z Itálie, kteří na nějaký čas do Česka přijeli. Pamatuju si je teda mladší...ale koneckonců už jsou v důchodu :). Dostali jsme od nich spoustu italských věcí! Já a brácha každý italský baťoh - ideální velikost, moc pěkný s plno kapsičkama :D. Pak brácha složité hodinky a já krásný přívěšek s andělíčkem :D. Taky jsme dostali spoustu žvýkaček, a to i naše oblíbené Big Babol :D. No a taky pár dalším věcí - pro celou rodinu :).

Ale k tématu :D! Dneska tu mám fotky mojí Spectry u sousedovic krokusů a všude možně jinde :D. Nějak extra se mi nelíbí, ale furt lepší než některé Venusiny :D. Takže, jdeme na to! (↓)



 /by Farrah Godfairy/














 Naše kočka Zuzanka celkem spolupracovala...ikdyž nadšeně zrovna nevypadala :D...
 :D
A bonus nakonec :D!

       

7 komentářů:

  1. Pěkné fotky, líbí se mi ten nápad se sněženkami ve vlasech. Che, ty fotky se Zuzankou mě skoro rozesmály. Ten její výraz! No, moc nadšeně nevypadá, což o to. :D A bonusová fotka taky pěkná.

    Týjo, tolik dárečků! My jsme včera byli na kolech (z donucení, já chtěla brusle, pfff). A dneska jsem se už dopoledne (no né, zázrak!) naučila příraz a děják. Venku. Na bruslích. Překvapivě. Byla to větší zábava než doma. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Nejhezčí je ta se Zuzkou :D. Gratulují k dárečkům.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Ta s tou kočičkou je legrační.

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, nám se fotky moc líbí ! :) A Zuzanka je roztomiloučká :3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. tahle Spectra je krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Už neviem ako sa mám vyjadriť. xD Fotky sa mi páči a tie kvetinky 😻🙉

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!