sobota 14. května 2016

Kameramanka v akci!


Ahojky! Tak jsem konečně opět tu. Vůbec se mi do blogování nechtělo, navíc jsem neměla moc čas, ikdyž by se asi našel...kdyby se mi chtělo. Mám takový pocit, že nejsem moc aktivní :D. Náhodou ale komentuju, jen se mi prostě nechcou dávat články...Tak jsem se nějak dokopala sem dát aspoň část fotek Honey,  zbytek dodám příště....














9 komentářů:

  1. Krásné fotky! Ta poslední je nádherná, fakt umělecká, ještě s tím odrazem slunce...! ♥ Ten tomu dodává pravý lesk! :D A předposlední je velmi zajímavá, ta ,,lavička" mi tam přijde jako trůn ve vodě. A taky 5. fotka je super, Honey v detailu se mi líbí. :D A je tam pěkně nasvícená. :D

    No, já jsem třeba včera neměla moc náladu. Dneska to už začíná být lepší, protože Bohové Olympu a hudba mi dodávají inspiraci. A taky mě Zloba alias Angelina Jolie začíná dost bavit, protože si myslím, že se mi to začíná dařit víc, než v co jsem mohla doufat. Taky ji můžeš zkusit nakreslit, protože i pro netalentované portrétisty (jako třeba mě..) to není tak těžké... ;) :P

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné. Ta poslední a ta druhá se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Heh xD aj ja mám také stavy že sa mi nechce písať články-blogovať. :p Fotky sú prekrásne, tá posledná je BEST! <3 Tvoja Honey má také malé afríčko :3 no a moja také obrovské xD 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, Honey máme také a je strašně dobře fotogenická ! Mohla by jsi udělat více fotek u toho potůčku - třeba jak tam je položená ta židlička nebo co to je tak by jsi ji na to mohla posadit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. polovina fotek je právě ,,v potoce" , třeba, že má Honey nohy ve vodě a je opřená o kámen, nebo tak :).

      Vymazat
  5. Krásné fotky. Honey je hezká panenka.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!