neděle 22. května 2016

Moje Aktivita a 2. část fotek Honey :)!

Ahoj! Ne, to není přelud, já jsem vydala nový článek :D! Poslední dobou se mi do blogování nechce, prostě nemám chuť a někdy ani čas. V budoucnu se vynasnažím vydat aspoň jeden článek o víkendu a doufám, že i někdy v úterý, čtvrtek nebo pátek. Středy a pondělky budou ,,článkové" asi jen veeelmi výjimečně :D. Tímto se teda omlouvám za  (ne)aktivitu tohoto týdne. poslední dobou sem navíc hrozně unavená, takže další výmluva na seznamu :D.

 Dneska sem přidám jen rychle pár dalších fotek Honey, ještě pořád to není všeno, protože se mi nechce :P. Tentokrát jsou fotky tuším jen v potoce...nebo kolem něj :).



/by Farrah Godfairy/







4 komentáře:

  1. Krásné fotky, především ta první. Noo, mě se dneska taky nějak přestalo chtít blogovat. A to zítra jsou 2. narozeniny mého blogu! No, vyšlo to fakt blbě... na pondělí. No, snažím se o další portrét, ale to snažení není moc platné. :/ Nějako se mi nedaří..

    OdpovědětVymazat
  2. Fotečky jsou pěkné. Ta první a poslední se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle část fotek je moc krásná !

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou moc povedené. Ty se máš,že máš Honey.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!