pátek 6. května 2016

Dávné fotky Venus...

Ahojda liduplná prázdnoto :D! (Ha há, trumfněte mě v nesmyslných pozdravech xD.)

V dnešním článku vám představím už poměrně staré fotky mojí milé Venus Basic venku. Je jich jen pár, proto jsem si vybrala zrovna tohle focení na článek :D. Mimochodem zjistila jsem, že na blog jsem nedala ještě asi 11 článků, a to jsou všechno fotky, kterých je tuším dohromady 109 (ne, že bych to počítala, ono je ve složce vlevo dole napsané :D). Echm, ještě než přejdu k fotkám, ptám se vás...Co byste tak uvítali na mém blogu? Ptá se na to teď hodně blogerek, já vím, ale i tak :D. Bleskovky/fotopříběhy/fotky (budou na 100 %)/hodnocení/diskusní články/něco o mně/moji takzvanou "grafiku"?

Noo, radši přejděme k fotkám (nejsou teda nic moc, ale budiž :P)...



/by Farrah Godfairy/







 Do čeho pak to Venus šlápla? Není to snad h.... lína :D?

 Tahle fotka se mi ale vůbec nelíbí :P!



Tadá!!!! Zatím vše, mějte se :D!




5 komentářů:

  1. Náhodou mě se ta předposlední fotka líbí. A do čeho ta Venus teda šlápla XD?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlápla do žlábku s vodou, skoro zarostlém trávou :D.

      Vymazat
  2. Náhodou jsou fotky krásné, ta poslední je nádherná! Jednak taky kvůli tomu úžasnému nasvětlení. :P Prý ,,Do čeho to Venus šlápla? Není to snad h...hlína?" Všichni víme, cos tím chtěla říct. :D xD Hmm, diskusní články bych uvítala. Jinak asi všechno z toho, cos vyjmenovala. :D No, to jsem ti asi moc nepomohla... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Venus je na fotkách moc pěkná ! Povedené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Venus je krásná. Ty se tak máš! Jinak jsem chtěla říct, že by si sem mohla dávat fotopříběhy, protože máš dobré nápady.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!