pondělí 31. října 2016

Já a Halloween :D!


Hoj! Asi se potřebuju vykecat, od čeho mám blog, že :D? Dneska je, jak už jistě všichni víte, Halloween. Já ho sice neslavím, ale šla jsem na školní karneval dělat soutěže...nebo jak to říct. Prostě jsem byla spolu s (MH) Zuzkou u stanoviště, a chodily k nám děcka a skládaly puzzle :D. Byla to celkem zábava, ikdyž poměrně náročná v tom, že dětí bylo hodně. Když jsem přijela domů, byla jsem totálně hotová, proto sem ten článek dávám až teď. Měla jsem i kostým - takový historický, dá se říct. Baví mě mít dlouhou sukni a vypadat "starodávně", obzvlášť, když mám tu svoji těžkou, pro někoho hnusnou, dlouhou, děravou...ehm sukni :D (kterou mi asi před hodinou počurala kočka xD). A navíc jsem měla nabělený ksicht a umělé nehty...ty drápy skoro nešly sundat! No, vím že vás to asi moc nezajímá a asi si to ani nepřečtete, ale berte to jako deníček. 





Ehmmm, teď přijde ještě 100krát originálnější téma, alias malé info ohledně mojí aktivity. Nečekejte moc ani málo článků, velkou ani malou aktivitu. Shrnula bych to asi takto: Vynasnažím se ;).

A nakonec si musím postěžovat na to, jak jsem trávila prázdniny. Vůbec jsem si neodpočinula - pořád jsem nemohla spát a ve dne jsem skoro neustále čučela do počítače. Teda pokud jsem zrovna nemakala na referátu o knize. To dost trvá, když máme mít "vizitky"...A navíc úkol z infošky...tolik promarněného času. Aspoň, že mám jedničku :). Jediný můj větší pobyt venku byl v úterý večer s kámoškou přes celé město a zpět ... ten příběh vám radši ani nebudu vyprávět - jsem zapomnětlivá a pomatená :P! Dost už pesimismu. Ale nevím moc co optimistického sem dát...

Jo už vím. Ta druhá monsterka nakonec v Dráčiku byla!!! Jen už to nebyla přímo ta, která tam byla před tím, tahle má trochu špinavý (umytelně) obličej a lehce pocuchaný pramínek vlasů (učesatelně). Ale pořád vám neřeknu která to je, protože si ji rozbalím asi až na narozky, a tu druhou vám představím současně...abych vás trochu napínala :D! 

Tak, pro dnešek konec kecání, já jdu...smažit nějakou hru, umýt se, nachystat si věci do školy a spát. fakt doufám, že už konečně usnu brzo! No jo, já už mlčím...V co nejbližší době snad zas něco napíšu, zatím čau, vašeee....

Grafika: kolečko a popisek Hello there - Farrah. popisek Kája K. Clawdia a Honey


4 komentáře:

  1. Mám to nejak podobne. Dnes sú ešte prázdniny, lebo sú Dušičky, ale len včera som sa pustila do úloh... a žiadnu ešte nemám úplne hotovú. Pekne. Momentálne sa snažím písať príbeh do časopisu, ale nemám absolútne žiadne nápady, takže len civím do monitoru a snažím sa aspoň začať. My sme Halloween na škole nemali, ale niektoré prváčky sa namaľovali a vyzeralo to fakt husto!

    OdpovědětVymazat
  2. Já Halloween neslavím, ani jsme nebyly na žádném karnevalu, jen vím že v našem městě byl večer nějaký program.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, já včera byla taky vyčerpaná. V neděli jsem si řekla, že snad ještě možná něco do výtvarky, alias na přijímačky na střední, nakreslím v pondělí, ale včera jsem si nakonec řekla ,,Kašlu na to (slušně řečeno :P)". Joo, tu druhou monsterku mám taky. Ale to víš. No, já jsem si zas o prázdninách asi dvakrát řekla (u kresby Bonity a pak u Meowlody), že si udělám jen takový malý ,,fan art", čmrkostylem, za chviličku.. Jasněěě, chvilička se většinou protáhla na kus odpoledne. Ale Bonita aspoň celkem za něco stojí. Meowlody je ,,trochu" podělaná tou podělanou tuží a taky je nesouměrná. Jinak Halloween neslavím. No, a o prázdninách jsem si řekla, že snad už aspoň dočtu Pýchu a předsudek a i když mě to baví a četla jsem docela hodně, ještě mi zbývá 40 stran. Dneska stihnu při štěstí tak jednu kapitolu, a zbytek snad ve středu a čtvrtek. O víkendu bych měla zápis. Ale nechce se mi do děje, bleeee.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme si také nijak moc prázdniny neužili, pořád jsme se učili... U nás karneval nebyl žádný, i kdyby byl tak by jsme tam asi nešli :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!