čtvrtek 3. listopadu 2016

Pozastávko - Já vím, achjo!


Ahoj! No, tak dneska to bude rychlé. Dávám pozastávko. Na víkend totiž jedu pryč a vůbec celkově nemám tolik času. Sice by se našel, ale komentovanost není nijak velká, navíc malá pauzička mi neuškodí. Ale až se vrátím, tak vám prozradím jména mých dvou nových monsterek :D! Jednu mám už i rozbalenou, což jsem už někde psala, myslím. No nic, tak snad brzy, vašee...
Grafika: popisek 1 - Farrah, popisek 2 - Clawdia a Honey


P.S. Užívejte podzimu!
Výsledek obrázku pro animace monster high


6 komentářů:

  1. Jasně, chápu, akceptuju. Jinak jsem zvědavá hlavně na první z tvých dvou nových monsterek, je překrásná, strašně se mi líbí!! Ale kdybych už uvažovala o ,,double-monsterkách", asi bych se neopičila, ale strašně se mi líbí ta Cleo z rebootu, kterou má Michelle Marshmallow!

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, těším se na nové články i monsterky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Chápeme tvé pozastavení :) už se těšíme až prozradíš tvoje nové panenky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu tvé pozastavení, a těším se na nové Monsterky!

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se až se vrátíš a pozastavení chápu.

    OdpovědětVymazat
  6. Som vážne zvedavá kto sú tie nové prírastky. xD A tvoje pozastavenie chápem a teším sa na tvoj návrat. :DD

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!