čtvrtek 13. října 2016

Čas je neúprosný!



Nazdaar! Dneska jen fofrem důvod mé neaktivity. Pozastávko jsem sice neměla, ale čas taky ne. Bohužel je toho tenhle týden fakt dost a na víkend toho taky není úplně málo. Takžeee, opravdu doufám, že aspoň třeba v sobotu sem stihnu něco pořádného dát, snad ceny za bleskovku - připomínám, že máte poslední šance se zapojit. Butterfly si ještě nenapsala co na cenu (a já jsem do článku zapomněla přidat, že si o ni máte napsat xD, ale přesto většina dle Zuzčiného vzoru cenu připsala :D), takže v komentech má prostor každý, kdo si ještě o cenu nenapsal a to i ten, kdo dělal obě část a napsal si jen o jeden avatar ;). Jak pěkné odběhnutí od tématu, že xD? Echm...Kde jsem to byla? Jo, už vím :D. Tímto se vám tedy omlouvám za svou téměř týdenní neaktivitu a budu se snažit najít si do budoucna trochu času na blog;). 


...a teď letím dělat buť zemák, nebo se učit Excel na test z infošky...saaafra. No nic, loučí se s vámi vaše "optimistická" ...

/"Hello there", Abbey věcička - Farrah, "Kája K" - Clawdia a Honey/



6 komentářů:

  1. Jasně chápu...čas je snad úplně nejřešenější věc, protože já nemám téměř žádný čas.
    Brr...zemák. Jak já ho nesnáším, ale naštěstí informatiku už pár let nemáme;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak strašně není féééér! My máme infošku třikrát týdněěěě!! :'( :'D

      Jo, chápu, chodím do stejné školy a sice jakž takž stíhám tak při dobrém co dva dny něco dávat na blog, ale jak už jsem dnes říkala, včera jsem stihla číst, avšak fakt zanedbatelně, 8 stran, což byly 2 kapitoly, a kreslit (nakreslila jsem jednu věc na A3 na přijímačky), což je kvůli budoucí střední velmi důležité, ALE už jsem se vůbec nestihla učit zemák. Já se v poslední době (tento týden :D) snažím být optimista. ... V rámci možností. Avšak asi bych se měla méně dívat do zrcadla a více kreslit. Vážně mega moc. Mám příliš práce! :D

      Vymazat
  2. Aktivita. Já jsem aktivný.. vlastně skoro vůbec, takže tě chápu. Na cenu prosím Robeccu.

    OdpovědětVymazat
  3. Chápeme tě, že nemáš čas na blog, my už také nemáme vůbec čas ale budeme se snažit alespoň třikrát týdně vydat článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uplne to poznám... Cez školu moc času nemám a keď aj mám tak som unavená a na články nemám žiadnu chuť. 😔 Aspoň cez víkend to doháňam. xD Dúfam, že sa to čoskoro zmení. 😒

    OdpovědětVymazat
  5. Informatiku nesnáším, taky pracujeme v Excelu a mě to nebavíííí! Zemák ujde, ale mám radši výtvarku. A nebo Přírodopis, protože máme skvělou učitelku xD
    Tvoji neaktivitu úplně chápu, protože já jsem na tom stejně.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!