neděle 16. října 2016

Ceny za podzimní bleskovku :D!




Hojky :D! Dneska tu mám avatárky za nedávnou podzimní bleskovku, plánovala jsem je sem dát už včera, ale...prostě je sem dávám až dneska. Nejsou nijak zlé, ale ani nějak extra úžasné...Doufám, že se vám budou líbit :D. Mimochodem, měla bych dělat ještě spoustu věcí, a nevím, jak na tom budu příští týden, takže za případnou neaktivitu se předem omlouvám, ale budu se snažit si chvilku na blog najít :). Teď už ale cenyyy...




Butterfly (2 verze)



MH Zuzka


Vím, že jsi chtěla i s Pearl, ale 2 hlavy se mi tam prostě nevešly xD.  


Ká Ča

Napsala si o jeden, a měla by klidně dva, kdyby jí nechyběly edice, takže má jen jeden, což je pochopitelné, ne :D? To jsem se zamotala...Snad to pochopí(š Kačí :D).


Beccymonster

S Catty jsem nenašla absolutně žádné kvalitní, velké ani pěkné fotky, tak jsem sem musela dát od Mattela, pardon :(.


Farrah

Ani s Clawy jsem moc fotek nenašla, bohužel :(.


Clawdia a Honey

Nedivte se, že jich tolik, za každou část jeden a protože jste si nenapsaly o druhý, udělala jsem vám s Ghoulií, když ji teď máte na dessu :D. Jen jsou ho dvě verze...



Karolí Kůrková

Teď jsem si všimla, že se zapojila, takže jdu rychle dodělat avatar xD. Hotovo...Je trochu jinak velký, ale to je detail xD.


Tak, to bude všechno, ještě jednou doufám, že se vám budou líbit. Kritiku snesu, jsem totální amatér a na avatary dvojnásob xD. 

Zatím čauuu, vaše...
Popisek "Kája K.", podzimní ikonka a oddělovač by Clawdia a Honey a popisek "Hello there" by Farrah ;).







6 komentářů:

  1. Moc se ti povedly, já bych neudělala ani takovéhle. Líbí se mi ten pro Ká Ču, nebo pro Farrah : )

    OdpovědětVymazat
  2. Hej, už začínáš téměř být aktivnější než já! V poslední době přestávám stíhat, moje mozkové nastavení mi to příliš neumožňuje. Hlavně o víkendu je to ,,Kreslit, kreslit, kreslit, kreslit, anatomie, kreslit, kreslit, přijímačky, ..." :D Jinak pěkné avatary, moc se mi líbí třeba ta fotka s Blond na mém avataru. Nebo Bri. Nebo Ghoulie. A hádám, že ta s Clawy je od dms_a_jem.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou moc povedené. A vůbec mi nevadí ty fotka Catty...je moc hezký.
    Noo...měla bys vidět mě. Neumím vytvořit vůbec nic, ale to myslím smrtelně vážně;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, ďakujem. Je krásny, podaril sa tii. 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné avatary, nejvíc se mi líbí ten druhý s Robeccou. :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!