sobota 16. července 2016

"Yay, spadlo to" aneb deníček z tábora :D!

Hola hej! Jsem zpět z tábora a vy se můžete těšit na další články :D. Dneska výjimečně přidávám deníček. Nepíšu je často, protože mě samotnou nebaví je číst, ale tábor byl fakt faajn, takže tentokrát udělám malou výjimečku z pravidel ...





Nevím, kde začít. Ne, od začátku ne. Kdo si to má pamatovat, o prázdninách? Začnu ubytováním...
To bylo celkem příšerné, ale přežít se to dalo. Byli jsme na skautské základně na Dolní Bečvě. Holky i kluci měli každý jen 1 společný pokoj. Náš byl dole a měl stěny dřív možná bílo-žluté, ale díky krbu totálně šedo-černé :P. Postele jak z vězení, ale spalo se na těch načichlých zaprášených matračkách celkem fajn. Ha, ha, ha, určitě se divíte, že se mi v takových podmínkách tábor líbil. Je to o lidech :D.
Přejděme ke koupelnám...koupelně. Byla společná, ušla, ale záchod se kiklal a poslední tři dny tekla žumpa...FUJ! 

Echm. Jela jsem tam s kámoškou Janou. Už třetí rok tam máme dvě kámošky, které každoročně jezdí. Jedna se jmenuje Bláža a druhá Cilka. Bavila jsem se ale i s dalšíma lidma, třeba s mým bratrancem, nebo s někým ze skupinky. A s bráchou taky, pochopitelně. Dřív se tenhle náš tábor skládal ze dvou rodin  - Mojí a Jančiny :D. Ta generace už jaksi odrostla, ale pořád je nás tam pár od nás a pár od Jany. V podstatě jezdí každý rok skoro stejní lidi a tak jsme taková "skoro-rodina". 

Jestli se divíte nadpisu, tak tomu se říká legendární hláška tábora, na druhém místě se drží "Bože můj, holka moja, už teď Ti žehnám" :D. A taky nějaká ta Jolanda a tak :P. 

Hodně jsme zpívali, některé fakt krásné píšničky a jiné klasické táborovky. Taky jsme dost písničky poslouchali...někdo prostě něco pustli z mobilu ;).

Hry byly taky  VĚTŠINOU fajn, hlavně, jak jsme mohli "zmlátit" vedoucího, který hrál římana (tábor měl téma Asterix a Obelix). Nebo jak jsme dopadli pirátku Hovínu :DDD...Asi stokrát jsme ale lezli na jeden debilní kopec!!!

I ve volném čase ale byla sranda. Blaželína mi například rozbila sušenku o hlavu...Nebo jsem jednoho vedoucího "mlátila" karimatkou...Vedoucím je tak kolem dvaceti a známe je, takže si nemyslete, že tam "karimatkuju" nějakého třicetiletého cizího chlapa xD.

V celotáborové hře jsme sice byli poslední, ale dostala jsem vlajku (což je čest, mimochodem :D).

Asi konec. Stejně byste to celé nečetly, kdybych to rozvedla....asi :P :D.

Zatím se mějte, vaše...






8 komentářů:

  1. Ha, tu hlášku jsem uhodla! Uhodla jsem, že to musí být nějaká hláška z tábora.. :P Náhodou já ten článek přečetla jedním dechem a udělala jsem si docela slušnou představu a nevadilo by mi, kdyby byl článek delší. :P Ale na tebe je to výkon! :D Na mě by to byl jen začátek deníčku. xD A pobavila mě ta věta, že deníky často nepíšeš, protože tebe samotnou je číst nebaví. :D Ta sušenka.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, tu hlášku jsem uhodla! Uhodla jsem, že to musí být nějaká hláška z tábora.. :P Náhodou já ten článek přečetla jedním dechem a udělala jsem si docela slušnou představu a nevadilo by mi, kdyby byl článek delší. :P Ale na tebe je to výkon! :D Na mě by to byl jen začátek deníčku. xD A pobavila mě ta věta, že deníky často nepíšeš, protože tebe samotnou je číst nebaví. :D Ta sušenka.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, nejlepší ubytování jste tam asi nemělo. Ale hlavně, že sis to tam užila. Asterix a Obelix museli být dobré téma, no mě by asi bavilo. To tam muslo být super.

    OdpovědětVymazat
  4. Jde vidět, že sis to tam užila, až na ubytování, záchod a žumpu :D Nás tyto články baví takže mohl být i delší.

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že si späť. :) Vyzeralo to byť ako veľká sranda. xD Každopádne to kazilo len to ubytovanie. :/ :D Ak mám byť úprimmá, tak ma nebavie tie dlhé kilometrové deníčky. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, právě proto jich na mém blogu bývá tak málo :D.

      Vymazat
  6. Mňa denníčky bavia. :D Neviem prečo, ale bavia. Najviac tie z tábora, lebo sú proste najlepšie. Moment, SKAUTSKEJ ubytovni? Teda, my, a asi väčšina skautov, spíme v podsadách, čo sú také stany. Pohodlnejšie stany. A úprimne, radšej spím v podsade ako v ubytovni, kvôli tým božím podmienkam. Ale keď máš skvelé kamošky, tak je to jedno, lebo si to proste užiješ. :D Mlátili karimatkou. xD Určite bola sranda. Škoda, že ja už mám po tábore, lebo ten náš bol strašne super. :D

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!