čtvrtek 21. července 2016

Fotopříběh - Ztracená korunka - 3. část :D!

Ahojky! Sice je tu trochu později než jsem původně zamýšlela..., ale 3. a závěrečná část fotopříběhu je tu! Dneska už se konečně dozvíte, kdo se stane "Královnou módy". Ještě před tím bych vám ale chtěla něco oznámit. Ode dneška sem pravděpodobně nebudu dávat články o nových monsterkách. Důvod? Předvedu na příkladu: "Včera jsem si koupila novou monsterku. Je úžasná! Hrozně se mi líbí." ...odezva: "Páni, taky se mi nějak zalíbila, chci ji taky!" "Je boží, začínám o ní uvažovat"....Chápete? Už mě prostě štve, když si někdo najednou chce koupit monsterku, kterou jsem si zrovna koupila a mám radost, že ji ještě nikdo KOHO ZNÁM nemá. Možná to zní jako kravina, ale mě to prostě leze na nervy :P. Takže to prosím zkuste pochopit. Možná někdy udělám výjimku...Možná, někdy. 

Ale teď už fotopříběh :D!




Mezitím, co Rochelle napínala hosty, Jinafire se vydává pro květinu a korunku pro vítězku. Květinu jen vyndala z vázy, ale korunka, která byla ve speciální zabezpečené přihrádce, v Rochellině šedo-růžovém kufru není na svém místě. Jina proto prohledává celý kufr, jestli někam nezapadla, nebo...Vtom zaslechne zezadu zvuky zápasu. To Honey přistihla Neferu...po činu.

Jinafire: Kde je ta korunka, Rochelle bude naštvaná! Musím to rychle nějak vyřešit...Počkat. Co se to tam vzadu děje?


Honey: Vrať to ty rozkládající se svině! 
Nefera: No dovol, já jsem dokonale zachovalá! Nic Ti nedám! Ta korunka patří mě!!!


 Jinafire se nenápadně připlížila k Nefeře zadem, zatímco zápasila s Honey a...sebrala jí korunku přímo z hlavy.

Jinafire: Hahá! Mám to! Nefero, za to zaplatíš!
Nefera: Mmm, mumly mumly mumly!
Jinafire: Ó, snad nám nechce jeho královské veličenstvo něco říct...Hi hi!
Honey: Jino, rychle, Rochelle už ten proslov víc natahovat nemůže, všichni už jsou netrpěliví.
Jinafire: Už letím, zatím se o ni postarej.


Jinafire přispěchala na poslední chvíli, zrovna když Rochelle prozradila jméno vítězky.

Rochelle: A letošní Královnou módy se stává...Frankie Stein! 
Ghúlky: Juchú! Jupí! Hurá! Gratuluju Frankie! Super! 
Frankie: Já? Nemůžu tomu uvěřit. Díky moc Rochelle! Breptala dojatě Frankie.
Rochelle (šeptá): Jinafire, sil ghoúl plait (něco jako prosím :D), podej mi ceny!
Jinafire (udýchaně supí): Tady...uch, to máš Rochelle. Frankie, uf, gratuluju!


A tak Rochelle korunovala Frankie Královnou módy a díky Honey a Jinafire nikdo nepoznal, že korunka "zmizela" a Nefera byla ještě pěkných pár dní nakvašená, jako pravá egyptská okurka :D. 


KONEC :D!!!
V blízké době čekejte Summer tag, fotky a další fotopříběh :).
Zatím se s vámi loučí vaše...




7 komentářů:

  1. Vrať to ty rozkládací se svině XD. To bylo fakt dobrý. Ale celý Fotopříběh se ti moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to bylo úžasný!!! Rozkládací svině.. :D U mě Honey spíš ostatním vyhrožuje, že na ně vytasí své drápky, s oslovením ,,drahoušku". :D Spíš rozkládající se, rozkládací je rybářská židlička.. Ale jo, pořád nemusím někoho opravovat.. :D Ta poslední fotka je nádherná! Vypadá poměrně hodně živě! Fakt obdivuju tvoji chuť a trpělivost přidávat fotopříběhy. :´D A věta, že Honey přistihla Neferu PO činu mě doopravdy přiměla k úsměvu! :D

    Jinak s těmi novými monsterkami je to vážně škoda, protože mě takové články vždy baví. A je zřejmě pravda, což nepopírám, že když si koupíš nějakou méně obvyklou monsterku, tak se najednou víc lidem zalíbí. Ale kolik z nich si ji nakonec potom koupí? Třeba blogerky Sakura nebo Awkward ji měly už předtím a s novou Gooliope si kromě tebe momentálně vybavuji jen Skelitu. A mně se líbila už dávno předtím, důkazem toho (byť nehmotným) je i to, že před Vánoci jsem v ní našla tak velké zalíbení a okouzlení, že jsem o ní uvažovala potenciálně místo Maddie Hat-tastic s playsetem, která byla hodně drahá. Na legeniu ji totiž tehdy už vyprodali, tudíž jsme nakonec museli přistoupit ke dražší verzi.

    Ale nakonec je to přeci jen pouze tvá volba a ostatní tvým rozhodnutím bránit nemohou. No, ostatně já se o nich stejně dozvím. Pff, jak to ukončit? Beztak to už bude dlouhé až dost, takže i tím, že je fotíš, se s nimi pokochám a nemusíš je přidávat jako nové, aby se pak ostatní ,,neopičili". ;) :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam mám "rozkládající se", Zuzu :D...(jiné téma)... A právě proto (se Sakurou a Awkard atd.), jsem psala to velké "KOHO ZNÁM" a ty jsi o ní po Vánocích už taky nemluvila a jevilas zájem (podle mě) spíš o jiné monsterky...takže! A jo, fotky s nimi samozřejmě budou, ale už je tam nebudu vychvalovat, takže to bude mít menší efekt. A dozvíš? Hmm, podle toho kdy je budu mít a jestli o nich budu mluvit...muchecheche ):D!

      Vymazat
    2. Ou, moje chyba, Butterfly psala rozkládací. Přehlédnutí. Já vím, ale když jsi to zjistila, přenesla ses přes to, nijak ti to nevadilo, aspoň myslím.. A pak už jsem o ní nemluvila, protože to bylo spíš chvilkové okouzlení nebo takové občasné, kdy si monsterku či everku nepřeju na sto procent. Ale někdy o ni třeba ještě zavadím a nakonec si ji přeju.. Nebo je to nečekané, jako u Lorny. Tu jsem si ovšem jednu dobu spolu s Marisol hodně přála, pak jsem od toho upustila a nakonec ji stejně mám.

      Vymazat
  3. Moc hezký fotopříběh, jen měl takový rychlý konec.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, Frankie som popravde vôbec nečakala. Celý fotopríbeh bol super, snáď spravíš ešte daľšie. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsme nečekali že to bude Frankie, ale Jane :D Fotopříběh se nám moc líbil a těšíme se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!