sobota 30. července 2016

Robecca a jarní barvičky + předběžné (a neoficiální) výsledky mini-soutěže :D!

Ahojky! Včera už mi přišly zbývající 3 monsterky! Jsem z nich nadšená, jako malé dítě a koupi rozhodně nelituji :D. Ale zatím vám ještě neprozradím, které to jsou. Co vám ovšem sdělit (fuj, to je divné slovo) můžu, jsou předběžné, neoficiální a předpokládané výsledky nedávné a stále probíhající mini-soutěže (viz minulý článek). Abych to neprotahovala...Tady je máte:


/by Karolí Kůrková/


Butterfly - 1 správná odpověď + jedna kterou asi uznám...takže zřejmě 2 :D
MH Zuzka - 1 správná odpověď
Karolí Kůrková - 1 správná odpověď
Clawdia a Honey - 1 správná odpověď

Každá jste něco uhodly, takže už si klidně do komentářů můžete pomalu psát o ceny (oddělovač/avatar/ikonka/diplom + s kým/čím) :). Kdo by se ještě chtěl zapojit, může ZDE.

Teď už ale 2. část fotek Robeccy. Fotky jsou ze stejného dne, na jiném místě. Ehm, většinou u sousedů na zahrádce, ale to je fuk :D...Co se tak k fotkám ještě píše? Prostě se na ně koukněte a posuďte sami :D.









 Tak čau příště, vaše...


6 komentářů:

  1. Nádherné fotky, trošku bláznivé.. ta poslední... :D A ta, jak Becca strká hlavu do tulipánu je suprová! A docela komická! :D A ta mnou neidentifikovatelná kytka je moc krásná! :D xD Ty drátky kolem Robecčiny ruky jí vážně moc sluší! ;) ;-P

    Haha, 1 správně.. :D xD Tak to je úspěch! xD Předpokládám, že to bude má první volba.. Sakra, musím tě dohnat.... :D Už mám taky chuť si koupit nějaké nové přírůstky do sbírky.. xD Ale nejspíš everky, v poslední době jsem si děsně oblíbila Blond!! Asi Enchanted Picnic... nádherná, levná a hodivá k mé Cerise. :P

    Taaakže.. celkem už čtyři? Proboha! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a já bych kdyžtak chtěla na cenu Briar a oddělovač prosím. ;-P

      Vymazat
  2. Krásné fotečky, nejvíc se mi líbí..asi ta první. Jé, zřejmě mám dvě dobře XD. A za cenu bych prosím chtěla avatar s Apple.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krásné fotky, moc se ti povedly. Páni! My jsme uhodli jednu monsterku! Na cenu(oddělovač) by jsme chtěli prosím Gigi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné fotky. :)) Sú také zaujimavé, hlavne prvá. ^^

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!