středa 6. července 2016

Fotopříběh - Ztracená korunka - 2. část

Nazdar! Když se u minulé části fotopříběhu (1. část) nakupilo pár komentářů (ve kterých jste často zmiňovali Nefeřin "lovecký čepec" :D), překvapivě jsem se rozhodla, že další článek bude pokračování Rochellina večírku a móžná už se objeví i zápletka...





Na Rochellin večírek módy se už začínají scházet hosté...

Isi: Páni Rochelle, máš to tu krásné!
Clawdeen: Ahoj Rochelle, moc díky za pozvání, kde sedím?
Rochelle: Salut (ahoj), Clawdeen, místo si můžeš vybrat sama.
Isi: Neviděl někdo Jane? 
Clawdeen: Klídek, však ona přijde :).


Nakonec dorazili všichni hosté, včetně Jane, která přišla poslední. Ghoulky se moc dobře bavily. Jedly dortíky, jednohubky, chlebíčky...Ani v tom jídle nepoznali jačí mléko, nebo maso...

Jinafire: Isi! Moc Ti to sluší, budeš kandidovat na "Královnu módy"? 
Isi: Soutěže se přece účastní všichni Jenn, ty jsi nečetla pozvánku?
Jinafire: Ale četla, jen jsem to asi přehlédla. No nevadí, alespoň má každý stejnou šanci. To se mi zamlouvá...Nefera bude nakvašená jako drak sedící dva týdny na vejci...
Isi: Joo, to je dost možný...

Nefera (si myslí): To já vyhraju! Jsem přece nejkrásnější, nejchytřejší, nejmodernější a mám nejnovější model loveckého čepce!!!


 K večeru...

Rochelle: Ghúlky  pozor! Začíná program. Každá z vás půjde zkusit přesvědčit mě a mou pomocnici Honey, která bude natáčet, o tom, proč byste se zrovna vy měly stát Královnou módy. Budu si vás postupně volat dozadu, oui (ano)? Se mnou rovnou může jít Jane Boolitle.

Jane: Ale, já...
Robecca: Jen jdi, Jane.
Jane. ... Eee, už běžím!


Honey: Tak, drahoušku, pověz nám, proč by ses chtěla  stát Královnou módy?
Jane: A kdo říká, že chci?
Honey: Hm, tak s tebou to bude těžší...
Rochelle: Řekni nám nějaký důvod, svou dobrou vlastnost, nebo prostě něco, sil vous plait (prosím tě). 
Jane: Eee...

Rochelle: ...Další prosím! Isi Dawndancer!

Isi: Tak, já bych chtěla dnes večer usednout na trůn, protože jsem ladná, elegantní a ten trůn se mi moc líbí, .... Přece jenom si ale myslím, že šanci má každá z nás.

Rochelle: ...A poslední. Nefera de Nile!

Nefera: Ta korunka je už teď má! Já jsem totiž budoucí královna Egypta! Jsem nejkrásnější, nejchytřejší, nejdokonalejší a prostě to vyhraju, u Ra!!!

Honey: Jak myslíš...

Rochelle: Milé ghúlmošky! Nyní vyhlásím vítězku, která se stane dnešní Královnou krásy a usedne na trůn, na kterém právě stojím!

Ghúlky: Jééj! Sláva! No konečně! Jsem zvědavá kdo to bude! Uííí!


Mezitím, co ghúlky čekají na vyhlášení, Nefera vzadu kuje pikle... 

Nefera: Jen si jásejte chudinky! Královna krásy není Královna krásy, když nemá korunku...A tu mám teď já, takže...Jsem vlastně vyhrála, jako vždy!


Rochelle:  Královnou krásy se stává....
Ghúlky: Rochelle, už to řekni! Nenapínej nás!


Pokračování příště!

Doufám, že jste plné očekávání a pěkně napjaté...ale jak to dopadne, to se bohužel dozvíte až 16. nebo 17. 7., protože od zítřka dávám pozastávko. Promiňte :(! Prosím omluvte mě z obíhání a kontrol Affs. Nebojte se, nedávám ho jen tak, jedu na tábor, a tam asi Wi-fi nebude. Je to škoda, to napínání mě zrovna začalo bavit, ale já vám to vynahradím, nebojte. O prázdninách už na dlouho snad nikam nejedu :D.


Zatím se s vámi loučí vaše...


/popisky a pozastavení by Clawdia a Honey/


8 komentářů:

  1. Fokt dobrý Foto příběh. Ať se ti na táboře líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt se moc těším na pokračování. Taky teď nepíšu žádné články.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotopříběh, vážně suprový! Krásně nafocený i vtipný. :D :P Á, lovecký čepec má více modelů? Ó, tak to musím pár sehnat, když jej má nejchytřejší, nejkrásnější a nejúžasnější ghúlka Egypta! :D :P xD

    "Rochelle, nenapínej nás!" je skvělá věta na konec fotopříběhu! xD Okey, budu se těšit na tvůj návrat a další část/i fotopříběhu. ;) :D My pojedem asi akorát na chalupu + možná na Slovensko ke vzdálenější rodině z taťkovy strany.

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt super fotopříběh, ostatně jako všechny tvoje fotopříběhy. Ale ten Nefeřin lovecký čepec je nejlepší. xD

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý fotopříběh, moc se těším na pokračování :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, hned jsme si museli přečíst první část a pak se vrhnout na tuhle :D Fotopříběh se nám moc líbí a těšíme se na další pokračování! Na táboře si to užij.

    OdpovědětVymazat
  7. Bola som v tom, že sa dozviem kto sa stane kráľovnou. xD No, nevadí. :p Skvelý fotopríbeh a teším sa na pokračovanie. :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!