úterý 14. června 2016

TAG - V podstatě nominace od Charlotte

Ahoj! Po kratší odmlce se vám opět hlásím, tentokrát s Tagem, jehož jméno jsem nezjistila (ne, vážně, Charlotte to má nazvané "Nominací od Kitty" a u Kitty jsem to nenašla :P).  Mimochodem zítra a pozítří a možná ani popozítří tu nebudu, takže ...byste si toho stejně nevšimly, jelikož moje aktivita není úplně "denní záležitost" :D. Ale k Tagu....






Máš radši kreslení podle předlohy nebo z hlavy? 



Obojí, u kreslení z hlavy více zapojím fantazii a nikdo to nemůže s ničím porovnat a u kreslení podle předlohy je fajn kreslení detailů a když se to povede mám z toho pak dobrý pocit :D.



Stal se Ti už někdy nějaký trapas?



Ha, stoprocentně! Ale to teda fakt nebudu rozvádět :P...



Co uděláš, když Ti rodiče nechtějí něco dovolit, ale ty to opravdu moc chceš?



Taak, asi začnu argumentovat aaa nebo nabídnu, že si třeba půlku zaplatím a že je to náhodou výhodná cena... :D


Máš nějaké zlozvyky?


Jo, povícero, tak třeba si hryžu nehty...


Zdobíš si nějak pokojíček?


Hm, možná poličky pro monsterky svým způsobem, jinak ani ne...


Dáváš si záležet na tom, co máš na sobě? Jaké je Tvoje běžné oblečení do školy?

No, nechci vypadat jako strašák do zelí, takže jak kdy :D. Do školy tričko, šátek a ryflo-legíny a když nezapomenu tak hodinky a někdy nějaký přívěsek na krk...


Jaké boty máš nejradši obuté?

Pohodlné boty na přiměřeném klínku. Zas mám ale ráda i vysoké...Do přírody zase moje botasky z Lidlu :D...


Sportuješ?


Ne, ale chtěla bych přes prázdniny začít běhat :). (Nejsem tlustá, ale kvůli fyzičce ;)...)


Jakou by jsi chtěla superschopnost?



No, těch asi pár bude...Určitě bych chtěla ovládat živly a taky létat a být neviditelná...ale myšlenky bych číst nechtěla...Kdo ví co si o mě lidi myslí? Já to ani radši vědět nechci...Brrr.



Oblíbená píseň, která Tě nikdy neomrzí? 



Hmmm, já ani nevím, většinou si něco pobrukuju a ani neznám název písničky :P...Ale asi "Love me again" od Johna Newmana...Jen tak mimochodem, toho chlapa nesnáším, a název písničky se mi celkem nelíbí, ale ta písnička je prostě dobrá :D.


Jaký obchod by sis vybrala? Hračkářství, obchod s oblečením nebo knihkupectví?


Hmmm, já bych teda šla všude :D. Ale kdybych si fakt musela vybrat jedno, tak je to hodně dobré hračkářství :).

Jakou knižní postavou bys chtěla být?

Pff, nějakou, které v knížce nikdo neumře...Ehm, takovou knížku jsem asi nečetla, pardon, ale kdybych si mohla vybrat schopnosti nějaké postavy, tak je to asi Zoey Redbirdová ze Školy Noci - ovládání živlů :D. Ale Zoey bych být nechtěla ...

Je nějaký rekord, kterým jsi sama sebe překonala?

Joo, nedávno jsem vstala tak pět minut před polednem :D.
A v sobotu jsem usnula tak o půl druhé v noci (a ráno vstávala na výlet o půl šesté :P).
Ale to jsou takové rekordy... :P

Párty a zábava, nebo klid a hudba?


No, já teda párty nemusím, protože z té pitomé muziky duní v hlavě a brní mi z toho všechno...takže festivaly, koncerty ani diskotéky nejsou nic pro mě...Navíc se tam potloukají ožralci a úchyláci a navíc mám davo-fobii...Prostě nesnáším lidi :P. Takže varianta 2 :). Nejlépe u toho kecat s kámoškama :D.

Co Tě dokáže nejvíc vytočit?

Lidi, kteří dokola opakují furt to samé!!! "A hele, víš že...."O 20 minut později v přítomnosti jiného člověka, který to ještě neví "Hele, a víš že..."...Vím, že to není chyba toho člověka, ale jsem na to alergická!!! A taky můj otravný bratr, někdy :P.

Radši zabít sebe, nebo někoho jiného?

Někoho jiného, pokud by to nebyl nikdo koho znám a pokud by to byl nějaký parchant :D.
Občas mívám malinko vražednické sklony...

Co momentálně čteš?
Včera jsem dočetla 3. díl Skleněného trůnu - Dědičku ohně, a bylo to absolutně úžasné!!!

Tvůj životní cíl?


Nebýt na ulici. Mít fajn dům, žít mezi dobrýma lidma a mít dobře placenou práci...jinak pár poněkud nadpozemských věcí...ale to je teď jedno :D.


Ehm, a koho tak mám jako nominovat, když už jste to všichni vyplňovali :D? No...Prostě, kdo má čas a chuť NECHŤ VYPLNÍ...Muche che che chééé.










5 komentářů:

  1. Suprový článek!! Haaa, to jsme snad jediné dvě mrchy? Všichni by radši zabili sebe. No, řekněme, že kdybychom měly podobné, ehm, schopnosti, jako Celaena a třeba žily v její době (jo, to by se šiklo, dnes by nám neprošlo nic), tak... UTNOUT HLAVU!! :DDD XDDD Pardoooon, já si nemohla pomoct, zrovna se mi přimotala do hlavy Srdcová královna! XD

    Eee, tak já mám životní cíl veelmi jasný. Se uvidí, jestli bude možný... No, jako možný to je, ještě se uvidí, jak to bude v reálu.. A najít práci, co mě baví, teď nepočítám. Ale to samo sebou taky. + Mít dům se zahradou. Noo, taky bych moc ráda můj příběh někdy vydala jako knihu.. :P A třeba i druhý díl... No, myslím, že u toho vydržím. To je zatím dobrá zpráva. :D

    Hmm, já ty myšlenky... co, možná, kdyby mi před "přečtením" nějaké myšlenky v hlavě zapípal nějaký radar, něco jako "MOC NEBEZPEČNÉ! OBSAH ŠKODLIVÝ VAŠEMU DUŠEVNÍMU ZDRAVÍ!", tak by to šlo... Takhle jsem o tom neuvažovala.. Hmm, ale stejně si za tím stojím. I když létání... NIKDO by mě nemohl dohonit ani prakticky zabít (teda pokud by mě nesestřelil lukem, pistolí, onagerem... no dobře, to poslední ne...). No, NIKDO by za mnou nemohl sám od sebe do vzduchu. Aleee.. no, s těmi zbraněmi a pronásledováním už uvažuju zas "trošku" mimo realitu, ehm... :D

    A létání... to mi jen tak mimochodem připomíná Jasona.. :D A Piper. ..Teda, Piper létat neumí, ale z jistého důvodu mi ji to s ním připomíná. Sakra, asi začínám zas nepochopitelně blábolit, ne? No, uf..

    Noo, když si tak uvědomuju jednu věc, občas bych skoro radši žila v minulosti.. Vím, že to bylo hodně tvrdé, ale z jistého důvodu..

    No, knižní postava.. to bych nakonec možná chtěla být Kalypsó. Ovšem jen kvůli jednomu člověku. Teda, polobohovi. Jinak být po staletí uvězněná na ostrově, odkud není úniku, který ani není zaznamenaný na mapě... To ne, z toho bych se dřív či později (dřív.... velmi brzo!) zbláznila. Ovšem za tu jednu osobu by to stálo. ♥

    No, s těmi rekordy si uvědomuju, že bych do nich potenciálně mohla přidat to čtení asi do 1:22 do noci... :D Ale nelituju toho, ani kdybych to nemusela dočíst. Bohové Olympu byli ÚŽASNÍ! ... Ale chciiiii pokračování.. Protože dvě věci tam byly takové... načaté. Nedořešené.. A začala jsem někoho mít stejně ráda jako Lea a Percyho. Nica. Což jsem moc nečekala, protože ráda jsem ho měla i předtím, ale teď... prostě... ♥ (To mluví za vše. xD :D :P)

    Echm, co jsem to zas stvořila za slohovku...? Jde se podívat.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tag :D Myslím, že já bych měla většinu odpovědí společných..hlavně ten sport xD Taky bych nechtěla číst myšlenky, protože bych se z toho ještě nakonec zbláznila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych tedy myšlenky číst chtěla umět. TAG je dobrý a i dobré odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  4. To je Random tag.
    Mě se moc líbí. Dozvěděla jsem se o tobě mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
  5. My se snažíme sportovat každý den a zatím to jde :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!