neděle 5. června 2016

Stoleté fotky Huntlyn (a Briar) z pradávného přespání u (MH) Zuzky

Ahoooj! Tak jsem opět tu. Dneska sem dám pár fotek Ashlyn a Huntera, které jsem si na březnovém (?) přespání u MH Zuzky půjčila na focení, stejně jako pár dalších Everek. Focení má řekněme "příběh beze slov" , ale je to taková kravina, že se na to radši nezaměřujte :D. Příště sem dám pokračování, protože od Zuzky nemám jen tak pár fotek :D!


Nesouvisející animka.... :D



 A jde se na procházku :D!


 Ach to loučení (:P)

 Na cestě domů...


 Akční foto :D!

7 komentářů:

  1. Fotky se podařily, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, Ash s Hunterem se mi strašně líbí! No jo, já vím, že jsou moji. :´D Ta sedmá fotka je nádherná, jen ji trošku kazí kolo od toho auta, to je někde při focení poměrně otravné. Bezvadné akční foto, hmmm... :P Ta první fotka je nádherná! Haaa, já mám ještě daleko víc historické fotky, si piš!! :PP xD

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé :D Nejvíce se mi líbí asi ta poslední xD Fotky jsou povedené ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, chudák Ashlynn :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ta poslední se mi líbí nejvíc :) !

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!