neděle 19. června 2016

Kecání, kecání a info do budoucna...

Kecání zdar! Ahoj. Dneska mám dobrou náladu a po dlouhé době hodlám napsat delší článek. Tak, kde bych začala? Minulou sobotu jsem byla v Krakowě v Polsku. Je to moc pěkné historické město, ale na Prahu teda nemá :D. Nejčastěji jsem v něm kupodivu fotila koně. Jezdili v centru města zapřažení do kočáru (chudáčci) a byli moc roztomilý a krásní - mám jich asi 21 fotek. Královský palác Vavel (nevim jak se to píše, pardon) se mi líbil, byl krásný, ale určitě ne hezčí než jedna nádherná cihlová univerzita s děsivou studnou uprostřed nádvoří. Hmm, mohla bych o tom napsat klidně celý článek, ale prostě sem dám příště fotky, a bude :D.

Teď přejděme k mému plánu na prázdniny. Měla bych vybírat školu, kreslit a běhat, ale budu se snažit sem dávat články alespoň každý třetí den, s výjimkou pozastávek, kvůli přespáním, táborům apod :D. Plánuju sem přidávat články typu prázdninové bleskovky/fotky (asi tak milion starých a dva miliony nových)/hodnocení edicí/kecání - v podstatě stručné deníčky/možná nějaké obrázkové nebo animkové články/fotopříběhy (jeden jsem zrovna včera nafotila)/moje obrázky (asik)/a pak taky co všechno mě zrovna napadne :D. Pardon za nepřehlednost, ale přepisovat se mi to nechce :P. Jestli jsem něco zapomněla, tak to poznáte až to sem dám :D.

Aaa tomto odstavci se budu asi trochu chlubit, doufám, že vám to nevadí. Přála bych si celkově ještě tak 20 MH a doufám, že je časem sesbírám :). K vysvědčení plánuju Gooliope (hrozně se mi zalíbila ♥) a Cleo a Deuce BY BY - sice už jednu Cleo mám, ale Boo York je absolutně úžasná a Deuce se mi taky líbí (teda s brýlema). Místo nich možná ještě Castu, ale to ještě fakt nevím, kdyžtak bych ji měla asi na svátek, doufám...Co myslíte vy? Casta nebo Cleo a Deuce 
BY BY?
zdroj: http://www.ibisanda.estranky.cz/clanky/oddelovace.html






NEBO?


8 komentářů:

  1. Já bych brala asi spíš Cleo a Deuce BY BY.

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, já bych měla taky kreslit, na tu školu. :D Včera a dneska jsem aspoň nakreslila něco "čmrkostylem", a to růže. Některé stojí fakt za prd, ale aspoň trénink.

    Ty vogo, tobě se začal líbit Deuce? Nepraštila tě náhodou do hlavy Maddiina čajová konvička (nebo něco pořádně těžkého)? No, je pravda, že v této edici vypadá suprově. A Cleo tady NEMÁ chybu. Já bych být tebou možná brala za vysvědčo spíš tu Castu, když Cleo už máš, a ty dva pak někdy jindy. S tou Gooliope mě začínáš lákat, ale nechci se opičit. :P Noo, uvidí se. Někdo tak obří, barevný, šílený, kontroverzní, výstřední. bláznivý a úžasný by se mi do sbírky hodil! :P

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si asi vybrala Castu : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jste mi nepomohli :D! Ale díky za komenty ♥.

      Vymazat
  4. Cleo BYBY je krásna, tú by som brala! No, na bábiky chalanov vkus nemám... Casta sa mi nepáči, ale je to, samozrejme, na tebe. V Krakowe som bola, mám odtiaľ takého zaleného dráčika - kľúčenku - čo vtedy predávali na každom rohu :D. To sme vtedy išli zájazdom do Osvienčimu...

    OdpovědětVymazat
  5. My by jsme si vybraly Cleo a Deuce, jsou oba krásní a chceme je taky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si vybrala Cleo BYBY, protože je to opravdu moc hezká panenka ^^

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!