neděle 25. ledna 2015

Úvodní článek

Ahoj, já jsem Kája Králová a je mi 13 let. Monsterky sbírám už asi 3 roky, nehodlám s tím přestat i když rodiče si myslí že jsem na to už moc velká..což je blbina, no ale zatím jim to nějak extrémně nevadí.  Blog jsem si založila proto že ráda monsterky fotím a dávám na blog různé novinky, které všelijak komentuju...no spíše budu. Omlouvám se že můj blog vypadá jak prázdná lednička, ale pokusím se to v nejbližší době změnit, chápejte- "škola především". Nevím kde sehnat design a podobně, všechno snad později vylepším. Pardon musím leťet, další článek, tentokrát opravdově o MH bude doufám v úterý. Tak zatím.

PS: nevíte kde bych mohla sehnat nebo si objednat design?

4 komentáře:

  1. Můžeš třeba na blogu mh-moje-monsterky.blog.cz , ale adminka Lagoona/Kačka musí mít otevřenou grafiku, což myslím, že zrovna nemá. A na blogspot jde nastavit jen záhlaví (celý dess prý taky, ale nevím jak) :) .

    OdpovědětVymazat
  2. jé, díky, a díky žes přišla na můj blog a udělala 1 komentář alíí

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí s blogem a ať na něm dlouho vydržíš. Jsem z blogu mh-moje-monsterky.blog.cz a design bych ti moc ráda udělala, ale bohužel ho na blogspot dělat neumím a nemám na grafiku navíc čas. Myslím ale, že adminka Ariena z blogu aremion.blogspot.cz dělá na blogspot grafiku, a docela pěknou. :)

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!