sobota 31. ledna 2015

Nová edice Monster Fitness

Dočetla jsem se o této novince na blogu Mh-moje-monsterky.blog.cz. Nevím jak bych je ohodnotila, příliš mě nezaujaly, mají jednoduché oblečky, což je škoda. NEMAJÍ BOTY!!!! Jak jim nemůžou dát boty??? To mě štve a proto si je asi nepořídím. Jaký je váš názor na tuto novou edici MH?

...omlouvám se za malý obrázek, větší jsem nenašla...

5 komentářů:

  1. Myslím, že je to dobrý nápad na novou edici, ale Mattel si na panenkách měl dát více záležet. Přijdou mi až příliš jednoduché. Nejhezčí je asi Catrine, na Lagooně se mi nelíbí její vlasy a Venus mě nezaujala celá.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ta edice taky zrovna moc nelíbí. :/ Jj, nejhezčí je podle mě Catrine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mohli jim udělat boty- bez nich je to...divný

      Vymazat
    2. A mohli jim udělat boty- bez nich je to...divný

      Vymazat
  3. jj souhlasím nemaj boty!!!! Navíc se mi nelíbý ani jedna, ale nejhezčí je Catrine.

    OdpovědětVymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!